تفاوت های بازی Counter-Strike 2 با بازی CSGO
آیدا امشاسفند

تفاوت های بازی Counter-Strike 2 با بازی CSGO

آیدا امشاسفند 16 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,128 بازدید

بازی Counter-Strike 2 بالاخره منتشر شد. بازی Counter-Strike: Global Offensive بیش از یک دهه است که وجود دارد و در حال مقابله با بسیاری از عناوین مدرن تیراندازی اول شخص (FPS) است. و شرکت Valve بالاخره CS2 را به عنوان یک به‌روزرسانی برای CS:GO معرفی کرد که در 27 سپتامبر منتشر شد. به نظر می‌رسد که CS2 موتور را از موتور قدیمی Source در CS:GO به Source 2 مدرنتر به روز می‌کند. با ما همراه باشید تا در این مطلب به مقایسه این بازی با CSGO بپردازیم

تفاوت های بازی کانتر 2 با بازی Counter-Strike: Global Offensive

با وجود اینکه بازی کانتر 2 روی همان مبنای بازی اصلی ساخته شده است اما تفاوت‌هایی دارد که تجربه بازی را برای شما بهینه‌تر کرده است. از بروزرسانی موتور بازی گرفته تا تغییرات نارنجک‌های دودزا، اضافه شدن نقشه‌های جدید و هم چنین تغییرات گرافیکی، با تفاوت‌های بازی Counter-Strike 2 و بازی CS-GO همراه پارسی گیم باشید.

موتور جدید و قدرت بالاتر

موتور بازی Counter-Strike 2

اغلب اوقات، ارتقاء موتور به معنای پیشرفت های زیادی در یک بازی ویدیویی است و این بهبودها فقط بهبودهای بصری نیستند، بلکه می‌توانند به معنای تغییرات گیم پلی نیز باشند. شرکت Valve اعلام کرده بود که این آپدیت جدید برای بازی CSGO علاوه بر حفظ تمامی دستاورد‌های شما در بازی قبلی، تغییرات زیادی را در گرافیک و جلوه‌های بصری اعمال کرده، همچنین تیک ریت‌هارا از بین برده که باعث بالارفتن کیفیت تیراندازی در بازی می‌شود. با ما در این مقایسه جذاب با بازی CSGO همراه باشید.

بهبود دود نارنجک در بازی Counter-Strike 2

نارنجک دودزا بازی کانتر 2

یکی از بزرگترین تغییرات در CS2 نارنجک های دودزا است و چون این نارنجک‌ها در بازی که در میلی ثانیه برنده و بازنده را مشخص می‌کند بسیار مهم‌اند، تغییری بسیار مهم محسوب می‌شود. نارنجک های دودزا در CS2 “اشیاء حجمی پویا هستند که با محیط تعامل دارند و به روشنایی، تیراندازی و انفجار واکنش نشان می‌دهند” همانطور که توسط توسعه دهندگان توضیح داده شده است. چند ویژگی برجسته از دود جدید در CS2 شامل ویژگی های زیر است:

مسیر دید پویا (line of sight): دراین بازی LOS را می‌توان از طریق دود با استفاده از گلوله‌ها و نارنجک‌ها دستکاری کرد، که می‌تواند برای مدت کوتاهی ناحیه‌ای از صفحه دود را که هدف آن‌ها برای ایجاد خط دید موقت است، از بین ببرد.

به طور طبیعی گسترش می‌یابد و با زمین تعامل دارد: نارنجک‌های دودی فقط یک ابر دود ساکن ایجاد نمی‌کنند، بلکه به طور طبیعی منبسط می‌شوند و با زمین اطراف خود تعامل دارند. آنها همچنین از منافذی مانند در و پنجره نفوذ می‌کنند.

واکنش‌پذیر به نور: صفحه‌های دود جدید به سیستم نورپردازی بازی واکنش نشان می‌دهند و این باعث می‌شود که دود طبیعی‌تر به نظر برسد و با رنگ‌های سطوح، اشیاء و نورهای اطراف خود درگیر شود.

چندین بازیکن در تست محدود CS2 در حال حاضر راه های خلاقانه ای برای استفاده از سیستم جدید صفحه دود به نفع خود در بازی ارائه کرده اند. پرده های دود جدید فرصت هایی را برای بازی های منحصر به فرد و لحظات کلاچ باز می کند.

نقشه های ارتقا یافته

نقشه های بازی کانتر 2

نقشه‌های بازی Counter-Strike 2 هم پیشرفت‌های عمده‌ای را از CS:GO دریافت کرده‌اند؛ و به دسته های اورهال، ارتقاء یافته و تاچ استون تقسیم می‌شوند. مپ‌های اورهال نقشه‌هایی هستند که به طور کامل از ابتدا بازسازی شده‌اند و همه ابزارها و پیشرفت‌های جدید موتور Source 2 را به نمایش می‌گذارند. نقشه های ارتقاء یافته نقشه‌هایی هستند که از سیستم روشنایی بهبود یافته موتور Source 2 استفاده می‌کنند و به طور کلی بهتر از همتایان CS:GO خود به نظر می‌رسند.

در نهایت، مپ‌های تاچ استون نقشه‌هایی هستند که فقط نورپردازی و خواندن کاراکترها را بهبود بخشیده اند. به غیر از این، این نقشه ها در مقایسه با طراحی CS 1.6 و CS:GO دست نخورده هستند. به گفته سازندگان، این نقشه‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که تغییرات گیم‌پلی CS2 را در محیطی کنترل‌شده‌تر و طبیعی‌تر احساس کنند.

بهتر شدن واکنش سرور در بازی Counter-Strike 2

سرورهای بازی Counter-Strike 2

با حضور موتور Source 2 در بازی، مقداری جادو روی سرورهای بازی انجام داده می‌شود که عملکرد کلی را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب، سرور دیگر تیک ریت را محاسبه نمی‌کند. Counter-Strike 2 از معماری به روز رسانی تیک فرعی بهبود یافته استفاده می کند. این به سرورها این امکان را می‌دهد که دقیقاً بدانند بازیکن چه زمانی حرکت می کند، شلیک می کند یا یک نارنجک پرتاب می کند. تمام اقدامات داخل بازی بدون در نظر گرفتن تیک ریت به یک اندازه پاسخگو خواهند بود.

مدل‌های با وضوح بالا، VFX بهبود یافته، و رابط کاربری بهتر

گرافیک بازی Counter-Strike 2

به طور طبیعی، ارتقاء موتور به معنای بهبود بصری خواهد بود و CS2 بهبودهایی را در بافت‌ها، مدل‌های اشیا و رابط کاربری عمومی (UI) در بازی را به ارمغان می‌آورد. اسلحه‌ها و شخصیت‌ها دارای مدل های با وضوح بالا با جزئیات و نور بهبود یافته هستند. رابط کاربری تغییرات اساسی را دریافت کرده است و دارای چند انیمیشن فانتزی است. علاوه بر افکت‌های نارنجک دود، این بازی دارای پیشرفت‌هایی در انیمیشن‌ها، VFX خون‌پاشی و فلاش هم هست.
شرکت Valve در ابتدای سال میلادی اعلام کرد که CS2 قرار است در تابستان 2023 عرضه شود و بالاخره در 5‌ مهر این بازی در دسترس گیمرها در سرویس استیم قرار گرفت.

نتیجه گیری

بازی Counter-Strike 2 با ارتقای موتور خود به Source 2 توانسته دستی به سر و روی این بازی خاطره انگیز کشیده و همه چیز را با بافتی بهتر و رابط کاربری بهتری معرفی می‌کند. هم اکنون این بازی در سرویس استریم قابل بازی بوده و می‌توانید تمام پیشرفت‌های خود را به طور کامل به این آپدیت منتقل کنند و همچنین قابل به ذکر است که این آپدیت کاملا رایگان است. نظرات و انتظارات خود را در مورد بازی Counter-Strike 2 با رسانه پارسی گیم در اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

تفاوت های اصلی بازی کانتر 2 با بازی CSGO چیست؟

تغییرات گرافیکی، بهبود وضعیت سرورهای بازی و هم‌چنین ارائه نقشه‌های بروزرسانی شده و جدید از جمله مهم ترین تغییرات هستند.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.