the international dota 2
یحیی رحیمی

تورنمنت The International بازی Dota 2 امسال برگزار نخواهد شد

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
375 بازدید

کمپانی Valve تایید کرده است که برگزاری مسابقات The International 2020 امسال بازی Dota 2 به دلیل مشکلات پیش آمده به تاخیر افتاده است. این کمپانی هنوز برگزاری این مراسم را به طول کامل لغو نکرده است اما به نظر می رسد که تورنمنت امسال به سال 2021 نقل مکان کرده است.

Valve در این مورد گفته است: « بعد از در نظر گرفتن وضعیت اورژانسی سلامت جهان که نتیجه COVID-19 است، ما یک تصمیم فوق العاده سخت برای به تاخیر انداختن تورنمنت The International گرفته ایم. ما تاریخ های برگزاری مختلفی را بررسی کرده ایم اما به نظر می رسد که این رویداد در سال 2021 برگزار شود. با توجه به محدودیت های پیش آمده در زمینه گرد هم‌آیی‌ها و شیوع ویروس و همچنین سیاست های جدید مسافرت جهانی، باید اعتماد به نفس بسیار بالایی داشته باشیم تا تاریخ برگزاری آن را در ماه های آینده اعلام کنیم»

مانند سال های پیش، جایزه این رقابت از طریق فروش بتل پس تامیین خواهد شد اما به نظر می رسد که فروش آن در ماه مه میلادی نیز به تاخیر افتاده است. Valve در این مورد گفته است: « در حالی که تیم ما در منزل به کارشان ادامه می دهند، پایان بردن کارها کمی بیشتر از قبل طول می کشد. تاریخ انتشار بتل پس بازی نیز چند هفته پس از روزی است که همه انتظارش را داریم. »

تغییرات انجام شده باعث تغییر تاریخ شروع فصل جدید Dota Pro Circuit نیز شده است. در حال حاضر این تورنمنت ها لغو شده اند و خبری از بازگشایی دوباره آن‌ها نیست. رقابت The International بازی Dota 2 از سال 2011 تا به حال هر ساله در ماه اوت میلادی برگزار می شود. قرار بود رقابت امسال در شهر استکهلم برگزار شود که فعلا لغو شده است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.