NiOh
یحیی رحیمی

رسمی: تاریخ عرضه بازی Nioh 2 اعلام شد

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
522 بازدید

از معرفی بازی Nioh 2 مدت زیادی می گذرد و ماه هاست که گمانه زنی هایی در مورد تاریخ عرضه بازی می شنویم. حالا امروز استودیوهای Koei Temco و Team Ninja تاریخ عرضه بازی را به صورت رسمی اعلام کرده اند.

تاریخ عرضه بازی Nioh 2 در بلاگ رسمی PlayStation اعلام شده است. حالا می دانیم که بازی در تاریخ 13 مارس 2020 برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. این بازی نیز به لیست عنوان های اختصاصی که قرار است سال 2020 برای PS4 عرضه شوند اضافه شد. به ندرت می توان سالی همانند 2020 پیدا کرد که بازی هایی مانند Cyberpunk 2077، Final Fantasy VII Remake و Doom Eternal عرضه شوند و در کنار آن اختصاصی هایی مانند The Last of Us Part 2 را نیز داشته باشیم.

استودیو بازی Nioh 2 برای اینکه طرفداران از ماهیت بازی آگاه شوند، یک نسخه بتا در نظر گرفته است که قرار است هفته آینده شروع به کار کند. این بتا از تاریخ یکم تا دهم نوامبر میلادی در دسترس خواهد بود و اگر علاقه مند هستید، می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه پلی استیشن دریافت کنید. بازیکنان همچنین قادر به تجربه مکان هایی مانند Interim و Sunomata در بازی باشند. اگر بتوانید نسخه بتا را به پایان ببرید، آنگاه کلاه خود کامیتاچی را به صورت جایزه دریافت خواهید کرد و هنگام خرید نسخه کامل بازی، آن را در حساب خود خواهید داشت.

باید گفت که Nioh 2 بر اساس هر استانداردی که در نظر بگیریم، فوق العاده به نظر می رسد. نسخه اول این بازی فروش خوبی داشت و نوید یک دنباله فوق العاده را داد. شخصا می خواهم نسخ بتای بازی را تجربه کنم و ببینم که استودیو Team Ninja چه برای ما تدارک دیده است. روز 13 مارس 2020 را نیز فراموش نکنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.