استودیو Techland سازنده Dying Light 2
مهدی ملکی

سازنده مجموعه Nioh چندین پروژه جدید را در 2021 معرفی خواهد کرد

مهدی ملکی 11 دی 1399 بدون دیدگاه
299 بازدید

مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که استودیو Team Ninja سازنده بازی‌های سری Nioh کارش را با این مجموعه به اتمام رسانده است و به پروژه‌های دیگری مشغول خواهد شد؛ پروژه‌هایی که باز هم در تاریخ ژاپن و پیرو فرهنگ آن توسعه خواهند یافت. علاوه بر این ما شاهد بازی‌های Dead of Alive و Ninja Gaiden هم از این استودیو بوده‌ایم که آثار کاملاً شناخته‌ شده و باکیفیتی هستند. ظاهراً سال بعد باید منتظر معرفی عناوین باکیفیت دیگری هم باشیم.

رئیس استودیو Team Ninja و کارگردان مجموعه Nioh فومیهیکو یاسودا به تازگی در مصاحبه با وب‌سایت 4Gamer اعلام کرده است که باید در سال آینده انتظار چندین رونمایی بزرگ را از این استودیو داشته باشیم؛ همچنین تایید شده است که ریمستر عناوین Nioh نیز در این میان جای خواهند گرفت تا افرادی که پیش‌تر تجربه آن‌ها را از دست داده‌اند در نسل جدید هم قادر به تجربه این آثار هاردکور و ژاپنی باشند:

ما در ماه فوریه بازی‌های Nioh 2 Remastered: Complete Edition و Nioh Collection را برای پلی استیشن 5 عرضه خواهیم کرد تا ماجراجویی این سری ادامه پیدا کند. من امیدوار هستم تا این موقعیتی ماسب برای افرادی باشد که مجموعه را تجربه کرده‌اند و یا حتی تجربه نکرده‌اند تا بتوانند نحوه اجرای آن روی نسل جدید کنسول‌ها را ببینند. ما همچنین در حال آماده شدن برای معرفی چندین عنوان جدید از استودیو برای سال 2021 هستیم، پس لطفاً منتظر آن‌ها باشید!

در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به پروژه‌های بعدی استودیو نشده است و ما فقط از روند شروع توسعه آن‌ها با خبر شده‌ایم؛ با این حال مجموعه‌های Dead of Alive و البته Ninja Gaiden برای مدت‌ها است که در سکوت به سر می‌برند و این شاید بهترین فرصت برای بازیابی آن‌ها باشد. مدتی پیش جزئياتی از نسخه‌های ریمستر Ninja Gaiden فاش شد که هیچ واکنشی را از سوی استودیو شاهد نبودیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.