دانلود بازی Metal Gear Survive برای PS4
دانلود بازی Metal Gear Survive برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Metal Gear Survive برای PS4

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
5,023 بازدید

دانلود بازی Metal Gear Survive برای پلی استیشن 4

بازی‌های نقش‌آفرینی روزبه‌روز در حال افزایش محبوبیت خود در بین کاربران صنعت گیم هستند، از سری The Witcher گرفته تا سری قدیمی Zelda اما بدون شک می‌توان پدر تمامی بازی‌های نقش‌آفرینی را سری Metal Gear دانست، سری که کمپانی کونامی با آن توانست نامی برای خود در صنعت گیم دست و پا کند. سازنده‌ی این سری دوست‌داشتنی یعنی کوجیما چندی پیش با حاشیه‌های فراوان از کمپانی کونامی جدا شد و کمپانی خود را تأسیس کرد، این سازنده در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که سری متال گیر از دید او به اتمام رسیده و ادامه دادن آن کار بیهوده‌ای است، اما کمپانی کونامی به دلیل محبوبیت بالای این آی پی و سود زیادی که از عرضه‌ی هر نسخه از آن به دست می‌آورد تصمیم گرفت که نسخه‌ی جدید این بازی یعنی Metal Gear Survive را بدون کوجیما عرضه کند، به گفته‌ی کونامی کوجیما در ساخت این بازی هیچ نقشی نداشته و یک تیم کاملاً جدا وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی را بر عهده داشته‌اند.

داستان Metal Gear Survive در بین نسخه‌های قبلی این سری جریان دارد، جایی که گروه بر حسب اتفاق وارد یک سیاه چاله‌ی فضایی می‌شود و به دنیایی وارونه و موازی ورود پیدا می‌کنند، حال باید در این دنیا به فکر زنده ماندن و نجات از دست نیروی شیطانی که این دنیا را به تصرف خود درآورده باشید.

گیم پلی بازی همانند نسخه های قبل، مکانیسم‌های مخفی‌کاری، اکشن و نقش‌آفرینی را به نحو احسن در خود دارد، علاوه بر این‌ها سازندگان سعی کرده‌اند که بخشی از ژانر زنده ماندن یا Survive را نیز به بازی اضافه کنند تا گیم پلی بازی با چالش بیشتری همراه باشد.
Metal Gear Survive از لحاظ بصری در سطح بسیار بالایی قرار دارد، گرافیک هنری و فنی بی نظیر بازی که با استفاده از موتور اختصاصی کونامی طراحی‌شده‌اند بسیار خیره‌کننده هستند و بازی از لحاظ بصری به‌هیچ‌وجه شما را ناامید نخواهد کرد.

Metal Gear Survive اولین نسخه از این سری هست که بدون حضور خالق آن یعنی کوجیما ساخته شده است، اگر از علاقه‌مندان قدیمی این سری هستید به‌احتمال‌زیاد این بازی شما را ناامید خواهد کرد، در غیر این صورت Metal Gear Survive یک بازی فوق‌العاده در ژانر نقش‌آفرینی است که تجربه‌ی آن را به شما پیشنهاد می‌کنم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 16 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.