علی رحمانیان

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Nioh 2 از مشکلات فنی رنج می‌برد

علی رحمانیان 20 بهمن 1399 بدون دیدگاه
546 بازدید

مدت زیادی از انتشار دومین نسخه از بازی مورد انتظار Nioh برای رایانه های شخصی نمی‌گذرد اما مشکلات فنی بازی، بازخورد منفی تعدادی از کاربران را به همراه داشته است. بازی Nioh 2 در همان روزهای اول انتشار برای کامپیوتر، با استقبال بسیار زیادی از دارندگان این پلتفرم روبرو شد، اما مشکلات فنی این بازی اکشن نقش‌آفرینی با گذر زمان بیشتر مشخص شد و منجر به اعتراض بسیاری از خریداران این بازی شده است.

یکی از مشکلاتی که بازیکنان پی سی با آن مواجه هستند، افت فریم در طول بازی است و به گفته‌ی برخی از کاربران استیم، با سیستم بسیار قوی هم نمی‌توانند از بازی Nioh 2 فریم ‌ریت مناسبی بگیرند و مجبور به پایین آوردن برخی از تنظیمات گرافیکی شده‌اند. چیزی حدود 4000 نقد مثبت برای Nioh 2 در استیم ثبت شده درحالی‌که نزدیک به 1300 بازخورد منفی هم دیده می‌شود و وضعیت کلی نقدهای بازی در حالت «متوسط» است.

یکی دیگر از مشکلات گزارش‌شده مربوط به کارکرد ماوس و کیبورد است که به نظر می‌آید بازی برای آن‌ها آن‌چنان بهینه‌سازی نشده است؛ همچنین برخی هم از نمایش بی‌مورد پیام‌های کنترلر بر روی صفحه شکایت دارند که حواس آن‌ها را پرت می‌کند و گاهی هم به کشتنشان می‌دهد.

به نظر می‌آید که باید منتظر بمانیم تا آپدیت جدیدی برای حل مشکلات گزارش‌شده منتشر شود، در غیر این صورت کاربران این پلتفرم محبوب به‌ناچار باید، برخی از تنظیمات گرافیکی را فدای افزایش نرخ فریم بازی کنند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.