دانلود بازی NieR Replicant برای PS4
دانلود بازی NieR Replicant برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی NieR Replicant برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1400 1 دیدگاه
2,076 بازدید

دانلود بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 برای پلی استیشن 4

شاید سری بازی‌های Nier در غرب کمتر به چشم آمده باشد و به دلیل ماهیت شرقی بازی، بازیکنان کمتری در سرتاسر دنیا از وجود آن باخبر بوده باشند. این سری بازی‌ها که درواقع زیرمجموعه‌ای از بازی Darkengard محسوب می‌شوند در سبک اکشن ماجراجویی بوده و سبک خاص بازی‌سازی آسیای شرقی در سراسر آن دیده می‌شود. با انتشار بازی Nier Automata بسیاری از بازیکنان در سرتاسر دنیا با دنیای این بازی جذاب آشنا شدند و نزد آن‌ها محبوبیت پیدا کرد. این موضوع تقاضا را برای انتشار بازی‌های دیگری در دنیای Nier بیشتر کرد تا درنهایت استودیو Square Enix برای ساخت بازسازی بازی Nier Replicant دست‌به‌کار شود.

بازی باوجوداینکه به‌عنوان بازسازی منتشر می‌شود اما در اصل برای بسیاری یک بازی جدید به‌حساب می‌آید زیرا نسخه اصلی بازی فقط برای بازیکنان ژاپنی در دسترس بوده و سایر بازیکنان بازی متفاوتی را با نام Nier Gestalt تجربه کردند. این بار اما همان بازی اصلی با تغییرات جزئی در داستان و همین‌طور بهبود گرافیک منتشرشده تا تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی را به هواداران ارائه دهد.

داستان بازی در مورد پسری است که خواهرش درگیر بیماری سختی شده و برای بهبود او تلاش می‌کند. از تغییرات جزئی داستان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برخی از دیالوگ‌های اصلی بازی که در نسخه قدیمی حذف‌شده بود، اینجا اضافه‌شده است و همچنین دیالوگ‌های جدیدی برای بازی ضبط و اضافه‌شده تا عمق بیشتری به داستان و شخصیت‌پردازی بازی بدهد. درزمینهٔ موسیقی و صداگذاری‌ها هم کاملاً با چیز جدیدی روبه‌رو هستیم تا این نسخه از بازی بیشتر یک نسخه ارتقا یافته باشد تا بازسازی.

گیم پلی اکشن و سبک مبارزات در بازی بسیار شبیه به‌عنوان Nier Automata خواهد بود که نکته مثبتی است زیرا یکی از عوامل موفقیت Nire Automata جدای از داستان عجیب و مرموز آن، مبارزات و گیم پلی اکشن و مهیجش بود. دسترسی به سلاح‌های مختلف و همچنین قابلیت ارتقا ابزار و تجهیزات خود از دیگر مواردی است که در گیم پلی بازی گنجانده‌شده تا عمق آن از این هم بیشتر شود. نکته دیگر وجود بخشی به نام Nightmare 15 در بازی است که شما را وارد سیاهچاله‌های مختلفی کرده که مبارزات خطرناکی را در داخل آن‌ها انجام خواهید داد. در صورت پیروزی آیتم‌ها و سلاح‌های جدید و متنوعی به‌عنوان پاداش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

درمجموع می‌توان گفت که این بازی با داشتن عناصر مختلفی از قبیل گیم پلی مهیج، داستانی تأثیرگذار و عمیق و همچنین جهانی گسترده برای گشت‌وگذار، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. به‌هرحال بازسازی عناوین امری است که امروز زیاد شاهد آن هستیم و Nier Replicant هم در همین مسیر، برای هواداران قدیمی و امروزی عنوان مناسبی را ارائه داده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Final Fantasy و Nier Automata را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

A thousand-year lie that would live on for eternity…
NieR Replicant ver.1.22474487139… is an updated version of NieR Replicant, previously only released in Japan. Discover the one-of-a-kind prequel to the critically-acclaimed masterpiece NieR:Automata. Now with a modern upgrade, experience masterfully revived visuals, a fascinating storyline and more! The protagonist is a kind young man living in a remote village. In order to save his sister Yonah, who fell terminally ill to the Black Scrawl, he sets out with Grimoire Weiss, a strange talking tome, to search for the “Sealed verses.” Experience the NieR Replicant story for the first time in the west through the eyes of the protagonist as a brother.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 24 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    نسخه pc رو کِی قرار میدین؟

    پاسخ دهید