Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

کمپانی WB Games به دنبال معرفی بتمن جدید و هری پاتر در E3 2020 بود

یحیی رحیمی 22 اسفند 1398 2 دیدگاه
1,074 بازدید

همان طور که می دانید رویداد E3 2020 به طور رسمی لغو شده است و حالا کمپانی ها مختلف نیز شروع به اعلام برنامه های جایگزین خود کرده اند. برای نمونه می دانیم که مایکروسافت یک رویداد دیجیتالی خواهد داشت و در مورد کنسول نسل آینده خود صحبت خواهد کرد. برای ناشران رویداد E3 فرصت مهمی است و حالا برنامه های کمپانی WB Games نیز لو رفته است.

در جدیدترین گزارش وب سایت Kotaku، گفته شده است که E3 امسال برای استودیو Warner Bros. Interactive Entertainment فرصت بزرگی بوده است و این کمپانی بزرگ در حال آماده سازی برای معرفی بازی های بزرگی بوده است. گفتنی است این اولین بار است که WB برنامه ریزی کاملی برای حضور در کنفرانس خبری E3 می چیند.

بر اساس گزارش منتشر شده، این کمپانی به دنبال معرفی نسخه جدید از بازی Batman Arkham بوده است. مدت زیادی است که شایعاتی در این مورد دریافت کرده ایم و به نظر می رسد که همه چیز در حال واقعی شدن است. جدا از آن یک بازی در مورد هری پاتر نیز که چند سال پیش لو رفته بود در دستور کار این کمپانی قرار داشت.

در ادامه گزارش بیان شده است که یک بازی کاملا سرّی از استودیو Rocksteady نیز در این مراسم معرفی می شد. متاسفانه WB دیگر قادر به معرفی تمام این پروژه ها در نمایشگاه امسال نیست اما این به معنی آن نیست که دیگر این بازی ها هیچ گاه معرفی نخواهند شد. ممکن است این ناشر بزرگ نیز مانند مایکروسافت و یوبی‌سافت یک کنفرانس دیجیتالی برگزار کند. هنوز برنامه های این شرکت برای E3 اعلام نشده است و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

اگر این گزارش منتشر شده واقعا درست باشد، قطعا امروز برنامه جایگزین WB را دریافت خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا یک رویداد دیجیتالی برگزار خواهد شد یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد پویا

    مهمان

    خیلی جاها خوندم که بتمن جدید قراره بیاد و میدونستم همه اش شایعست اما وقتی مطلب شما رو خوندم این فکر رو نکردم ممنون از سایت خوبتو.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد پویا

      نویسنده

      ممنون