دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PC
دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1397 1,239 دیدگاه
318,877 بازدید

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای کامپیوتر

نسخه Game of the Year Edition شامل تمامی DLC ها و آپدیت ها

شهری مخوف و ترسناک جایی که امار جرم و جنایت بیداد میکند و شهر در کثیفی فرو رفته است. گانتهام شهری که انجام جرم و جنایت مانند کار های عادی روزانه افراد است. شهری که خائنانی بدنام و خشن ترین اراذل و اوباش را دارد. در این شهر زندگی بی گناهان در خطر است. این شهر تنها و تنها بدست بتمن میتواند رنگ عدالت و صلح را ببیند. در واقع گانتهام تبدیل به تاریک ترین و ترسناک ترین شهر شده است.

دربازی قبلی در شهر آرخام سال 2009 طیف وسیعی از دشمنان کلاسیک دیده می شوند همچنین کاراکتر Catwoman که یک شخصیت قابل و داستان خود را در نسخه جدید روایت می کند. بازی دارای ویژگی هایی از جمله طیف وسیعی از ابزار جدید، افزایش تعداد ستیزه جویان و همچنین افزایش گزینه های پرش بتمن که شامل جهش، خزیدن، پرواز و آویزان شدن می باشد در این نسخه اضافه شده است. در این شهر می توان کلانتری، موزه، پارک و قسمت های مختلفی را مشاهده کرد. ساختمان های شهر به سبک دهه ی 30 و 40 ساخته شده است که چهره ی هنری به شهر داده است و با مشاهده ی هر ساختمان و مقایسه ی آن‌ها می توان به دقت بسیار زیاد گرافیست ها پی برد.

داستان بازی Batman: Arkham City از جایی شروع می شود که بروس وین در حال سخنرانی در مورد آرخام و بستن آن است که ماموران Strange وی را دستگیر کرده و به آرخام می آورد و در مورد اجرا کردن Protocol 10 و تبدیل به قهرمان شدن سخن به میان می آورد و اینجا جایی است که کنترل بتمن در اختیار شماست و به نوعی بازی شروع می شود.

شما در این بازی مبارزات بسیار زیادی خواهید داشت. مبارزات سخت و دشوار از امکات خوب این بازی می توان به وجود ماموریت های جانبی بی شمار که کم از ماموریت اصلی را ندارند، اشاره کرد که عطش کامل کردن آن‌ها حتی بعد از به پایان رساندن بازی کاملا محسوس است. از این جا به بعد اختیار کامل بتمن با شماست. انجام ماموریت هایی با ادقام شدن حرکات رزمی و مخفی کاری های مرموز در قلب بازی نوید یک بازی زیبا و دیدنی را به شما میدهد. به صورتی که میتواند تجربه نابی برای علاقه مندان این نوع بازی ها داشته باشد.

اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی هستید تجربه این بازی پیشنهاد ماست.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 17 GB free hard drive space
Video Card: ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB
DirectX®: 9.0c

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.4 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 175 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,239 دیدگاه
  • Avatar

    حل ارور این بازی

    مهمان

    ادمین محترم این کامنت و سنجاق کن ؛ دوستانی ک نسخه فیتگیرل دانلود میکنن وقتی اکسترکت کردین برید داخل پوشه و اسم فایل های bin رو به ترتیب از یک تا هشت اصلاح کنید تا بازی نصب شه وگرنه وقتی رو ستاپ بزنید نمیتونه فایل های bin رو پیدا کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام وقت بخیر دوستان کمک کنین.
    من نسخهPROPHET رو دانلود و نصب کردم ولی حین اجرا میگه باید با استیم اجراش کنی. با استیم که پلی میکنم اصلا بازیو نمیخونه همه راه هارو هم امتحان کردم نشده ویندوزم 10 پرو هس و شرایط لازم رو داره. چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز باید بازی رو کرک کنید محتویات پوشه prophet رو در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    Ali.r

    مهمان

    سلام من بلک باکسو دان کردم اکستراهیر شم کردم زدم نصب بشه دفعه اول تو دی وی دی اول اون نصب شد بعد پیام اینکه دی وی دی دوم رو بزار اومد بعد اون دی وی دی دوم رو تو پاور ا اس او مونت کردم بعد خودش شروع کرد به نصب کردن بعد دی وی دی دوم سه بار نصب شد یعنی اون درصدش سه بار تا صد رفت بعد برگشت به 0 درصد. دفعه چهارم تا 53 درصد رفت بعد سیستم هنگ کرد به یک بد بختی خاموشش کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    سلام دانلود و نصب کردم قبلا هم رو سیستم قبلیم بازیش کرده بودم ولی الان موقع اجرا این ارور رو میده:
    Unhandled Exception Has Occured in Your Application
    فکنم بخواطر این باشه که ویندوزم 10 عه چند راه حل مختلف مثل اپدیت ویندوز و دستکاری نت فریم ورک انجام دادم درست نشد دوستان راه حلی دارین بدجور به سرم زده این شاهکارو دوباره بازی کنم ممنون میشم کمک کنید????????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    سلام دانلود و نصب کردم قبلا هم رو سیستم قبلیم بازیش کرده بودم ولی الان موقع اجرا این ارور رو میده:
    Unhandled Exception Has Occured in Your Application
    فکنم بخواطر این باشه که ویندوزم 10 عه چند راه حل مختلف مثل اپدیت ویندوز و دستکاری نت فریم ورک انجام دادم درست نشد دوستان راه حلی دارین بدجور به سرم زده این شاهکارو دوباره بازی کنم ممنون میشم کمک کنید????????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    Fatal error!

    QA_APPROVED_BUILD_JANUARY_2011 38750727-09-2011 18:18.21 (Wwise 2011.1.0 #3886) Game

    Address = 0x0

    (filename not found) این ارور سر چی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aria

    مهمان

    سلام خسته نباشید من نسخه fitgirl باری رو دانلوپ کردم وقتی بازو میخام نصب کنم ارور ISDone.dll میده و با هر روشی که امتحان کردم ارور درست نشد میتونید راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Alireza در پاسخ به Aria

      مهمان

      سلام من هم با این مشکل روبه رو شدم و هر روشی که داخل اینترنت پیدا بشود رو امتحان کردم امامتاسفانه جوابی دریافت نکردم اما یک روش هست که من ازش جواب گرفتم یکی از اساتید حرفه ای در زمینه کامپیوتر این روش را به من یاد داد امیدوارم که این روش به شما نیز کمک کند لطفاً مراحل رو به ترتیب انجام دهید 1- بازی رو دانلود و از حالت فشرده خارج کنید 2- ویروس کش و دسترسی به اینترنت را قطع کنید 3 – این مرحله خیلی مهم هست و اصل قضیه است درایوی را انتخاب کنید که فضای مناسبی برای نصب داشته باشد حال باید در همان درایو یک پوشه جدید بسازید new folder و دقت کنید بر روی این پوشه از اسامی فارسی یا علامت هایی مانند اعشار ممیز ستاره و …. دوری کنید و اسم بازی را هم به روی پوشه نگذارید و یک پوشه حاوی کمی حروف و اعداد انگلیسی بسازید مانند new folder15 مرحله 4- پوشه بازی را باز کنید و فایل ها و محتویات پوشه را در همان پوشه ای که در مرحله (3) ساختید استخراج کنید 5- حال باید بازی را نصب کنید برای این کار یک پوشه در همینجا که فایل های بازی را ریختید باز می کنید و بازی را نصب می کنید و محل نصب بازی را در همین پوشه جدید نصب می کنید و تمام امیدوارم به کار شما بیاید نکته هایی که شاید کاربرد داشته باشد: 1-سعی کنید از نسخه های فشرده شده استفاده نکنید و از نسخه اصلی به همراه ک.ر.ک استفاده کنید درست است حجم زیاد تری نسبت به سایر نسخه ها دارد اما کامل تر است و این خالی از لطف نیست و جلوی خیلی از مشکلات رو میگیرد 2- از نصب پیش‌نیاز ها و آپدیت ها غافل نشوید شما یک سری پیش‌نیاز ها برای انجام بازی ها نیاز دارید و بعضی از برنامه ها یا بازی ها به آپدیت بودن سیستم مانند کارت گرافیک یا آپدیت سی پی یو نیاز مند هست پس از یک برنامه خوب برای آپدیت درایور ها غافل نشوید و این را فراموش نکنید که در هنگام نصب بازی تیک گزینه آپدیت یا نصب نرم افزار هایی مانند Visual C++ را غیر فعال کنید که ممکن است نصب بازی شما با مشکل روبرو شود بهتر است که از قبل این پیش‌نیاز هوایی مانند Visual C++ را در سیستم خود نصب کرده باشید و یک نکته خیلی ساده از فضای ذخیره سازی خود مطمئن شوید خیلی وقت ها ما از داشتن فضای کافی برای نصب غافل میشویم چون در هنگام نصب یک بازی ما مقدار فضای بیشتری برای نصب نیاز داریم و راهنمای نصب بازی هارا از سایت ارائه دهنده مطالعه فرمایید گاهی از مواقع باید مرا حل خاصی را برای نصب یک بازی یا برنامه طی نماییم و ممنون بابت وقتی که گذاشتید امیدوارم به کار شما بیاید

      لطفاً اینو به دیگران بگو

    • Avatar

      روزبه در پاسخ به Aria

      مهمان

      سلام برای رفع این ارور شما باید به برنامه system configuration بروید بالا در قسمت boot بروید و گزینه advanced options را بزنید و تیکnumber of prosccesors را بزنید بعد از باکس پایین 10 را انتخاب کنید system را restart کنید بعد درست می شود اگر کار کرد لایک کنید!

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام من PLAY میزنم ارور Steam exe to run steam you must first connect to the internet میاره لطفا بگین چیکار کنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,239 دیدگاه