Hogwarts-Legacy-State-of-Play
یحیی رحیمی

تریلر گیم پلی Hogwarts Legacy در State of Play این هفته پخش می‌شود

یحیی رحیمی 23 اسفند 1400 بدون دیدگاه
360 بازدید

شرکت WB Games و استودیو Avalanche به نمایش تریلر گیم پلی Hogwarts Legacy در قسمت جدید برنامه State of Play سونی خواهند پرداخت. این قسمت از برنامه در روز هفدهم مارس (26 اسفند) پخش می‌شود و حدود بیست دقیقه طول می‌کشد که چهارده دقیقه از آن شامل گیم پلی بازی هری پاتر مخصوص پلی استیشن 5 خواهد بود.

بنابر آخرین اخبار بازی و وب‌سایت پلی‌ استیشن، شرکت وانر و استودیو آوالانچ با همکاری پلی استیشن به نمایش گیم پلی Hogwarts Legacy خواهند پرداخت. این ویدیو که حدود چهارده دقیقه از فضای بازی را نمایش می‌دهد در قسمت جدید برنامه State of Play سونی پخش می‌شود. قسمت جدید، آخر این هفته در دسترس قرار می‌گیرد و این در حالی است که قسمت قبلی، هفته‌ی گذشته با تمرکز روی بازی‌های ژاپنی منتشر شد. این اولین بار است که دو قسمت از برنامه به‌صورت پیاپی پخش می‌شوند.

گیم پلی Hogwarts Legacy هاگوارتز لگسی

نمایش گیم پلی Hogwarts Legacy

مدیر ارتباطات استودیو در بخش بلاگ وب‌سایت پلی استیشن نوشت:‌ «از موقعی که بازی هاگوارتز لگسی را معرفی کرده‌ایم، ویدیو رونمایی از آن بیش از 28 میلیون بار در کانال یوتیوب پلی استیشن تماشا شده است. ما قول دادیم که امسال اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذاریم و حال می‌خواهیم به این قول عمل کنیم». چندلر وود در ادامه افزود: «برنامه‌ حدود بیست دقیقه خواهد بود که چهارده دقیقه از آن مربوط به ویدیو گیم پلی Hogwarts Legacy است که با پلی استیشن 5 ضبط شده است و شامل نکاتی از سوی اعضای استودیو خواهد بود».

مدیر ارتباطات استودیو در پایان نوشت که این فرصت فوق‌العاده‌ای برای آماده‌سازی طرفداران است و نمی‌توانند برای نمایش آنچه مدت‌هاست روی آن کار می‌کنند؛ منتظر بماند. بازی هاگوارتز لگسی یک اثر اکشن نقش‌آفرینی جهان آزاد است که در دنیای کتاب‌های هری پاتر جریان دارد. این بازی اولین بار در رویداد پلی استیشن شوکیس سال 2020 تائید شد و از آن موقع تابه‌حال، اطلاعات اندکی از داستان و گیم پلی در دسترس بوده است.

اگرچه ویدیو گیم پلی در روز پنج‌شنبه نمایش داده می‌شود؛ اما قرار بود این بازی در سال گذشته میلادی منتشر شود. تأخیر انتشار Hogwarts Legacy به سال 2022 باعث شد تا بسیاری نسبت به انتشار بازی ناامید شوند و حتی گزارش‌هایی در مورد انتشار هاگوارتز لگسی در سال 2023 منتشر شد. از آنجایی که زمان انتشار Gotham Knights در اواسط اکتبر خواهد بود؛ ممکن است هاگوارتز لگسی نیز پس از آن منتشر شود.
قسمت جدید State of Play در تاریخ هفدهم مارس و ساعت 00:30 بامداد به‌وقت‌ایران پخش می‌شود. این قسمت، اولین نگاه عمیق به بازی هری پاتر مخصوص پلی استیشن 5 و کامپیوتر خواهد بود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.