batgirl
یحیی رحیمی

تیزر منتشرشده از بازی Batman ساخته WB Montreal حضور بت‌گرل را تائید می‌کند

یحیی رحیمی 30 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,282 بازدید

با توجه به گزارش منتشر شده از وب سایت Video Games Chronicle، بازی جدید Batman ساخته استودیو WB Montreal با حضور بت‌گرل همراه خواهد بود. علاوه بر گزارش منتشر شده، تیزر جدید منتشر شده توسط استودیو هم احتمال حضور این ابرقهرمان در بازی را بالا می برد.

استودیو چندروزی است به انتشار تیزرهای عجیبی از بازی بتمن می پردازد. تمام این تیزرها یک کد مخصوص دارند که هر کدام از این کدها مربوط به یک خبر در مورد بازی هستند. برای نمونه چند روز پیش یک کد منتشر شده بود که با وارد کردن آن داخل وب سایت اعلام شده، به تاریخ امروز می رسیدیم. امروز اما کد 761941364995 در تیزر اعلام شده است که شماره EAN کمیک های کاراگاهی دی سی است که با حضور بت‌گرل همراه است.

بر اساس آنچه یک کاربر توییتر گفته است، حضور این ابرقهرمان در بازی جدید قطعی خواهد بود. او در توییت خود گفته است: « جالب است اگر تمامی اعداد اعلام شده را کنار هم بگذارید، به شماره ثبت کتاب کمیکی خواهید رسید که اولین بار بت‌گرل در آن حضور پیدا کرد. استودیو WB Montreal بسته الحاقی بت‌گرل را برای Arkham Knight توسعه داده بود.»

این فرد در ادامه توییت دیگری را منتشر کرد. او گفته است که کاور Detective Comics 359 شباهت زیادی به نسخه 43 بازی Batman: Gotham Knights دارد. ممکن است اسم نسخه جدید بتمن، همین Gotham Knights باشد. سری کتاب های کمیک بتمن در طول سال های 2000 تا 2006 منتشر شدند و افراد مختلفی از خانواده بتمن همچون آلفرد، نایت وینگ و بت گرل در این کمیک ها حضور داشتند.

تیزرهای منتشر شده توسط استودیو به کمیک Court of Owls اشاره دارند و ممکن است اطلاعات بیان شده کاملا اشتباه باشند. قرار است هفته آینده و در طول رویداد DC FanDome شاهد معرفی بازی باشیم. استودیو یک پنل 20 دقیقه ای در نظر گرفته شده است و بر اساس آنچه جیسون شریر گفته است، ممکن است اطلاعات زیادی از بازی دریافت نکنیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.