doom-eternal
یحیی رحیمی

تصویر هنری جدیدی از بازی Doom Eternal منتشر شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
692 بازدید

بازی Doom Eternal بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال است و تنها نگاه به نسخه های قبلی آن کافی است تا بزرگی این فرانچایز را درک کرد. استدیو id Software که سازنده بازی است از صحبت و انتشار تصاویر جدید در مورد Doom Eternal اصلا شرم به خرج نمی دهد و طرفداران همیشه از صحنه های مختلف بازی خبر دار می شوند. البته سری بازی Doom تماما به گیم پلی وابسته است و تجربه فوق العاده دارند و به همین دلیل این تصاویر چیزی را لو نمی دهند.

Bethesda مدتی است که در مورد این بازی سکوت کرده است و تنها صحنه های از آن را در کنفرانس گوگل نشان داد که کاملا روان روی پلتفرم Stadia اجرا می شد. حالا حساب توییتر بازی تصویری هنری از Doom Eternal منتشر کرده است و همچنین عبارت دروازه جهنم نیز در توضیح تصویر نوشته شده است. تصویر قاتل افسانه ای Doom را جلوی دروازه های جهنم نشان می دهد و همه چیز فوق العاده ترسناک به نظر می رسد.
Doom Eternal
همان طور که در بالا دیدید، تصویری کاملا جهنمی را می توان دید و در پشت دروازه نیز زبانه های آتش دیده می شود و مشخص نیست که جهنمی آن پشت منتظر قهرمان بازی است. قرار است که Doom Eternal در سال 2019 برای کنسول های Xbox One، PS4 و PC و البته Nintendo Switch و پلتفرم استریم بازی Stadia منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است و با توجه به حضور کمپانی Bethesda در E3 2019، قطعا اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد و امیدواریم بعد از مدت ها تاریخ عرضه آن را بفهمیم.

قرار است که Doom Eternal در رویداد QuakeCon اروپا نیز در معرض نمایش قرار داده شود و در نتیجه اطلاعات بیشتری را هفته های آتی دریافت خواهیم کرد. نظر شما در مورد این تصویر مخوف چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.