Ghost-of-Tsushima
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Ghost of Tsushima اعلام شد؛ هر آنچه باید بدانیم

یحیی رحیمی 16 اسفند 1398 بدون دیدگاه
752 بازدید

بازی Ghost of Tsushima آخرین عنوان اختصاصی کنسول PS4 است و سونی مدت هاست که تاریخ عرضه آن را از دید همه پنهان کرده است. بالاخره استودیو Suker Punch Productions با انتشار تریلر جدیدی از بازی تاریخ عرضه آن را 26 ژوئن میلادی اعلام کرده است.

تریلر منتشر شده توسط سونی نه تنها تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است، بلکه اطلاعات زیادی از داستان و شخصیت های آن را نیز به اشتراک گذاشته است. اولین شخصیتی که استودیو از آن صحبت کرده است، شیمورا نام دارد. او لرد جزیره تسوشیما است و در وافع عموی شخصیت اصلی بازی به نام Jin است. این همان فردی است که سامورایی داستان را از کودکی تا به حال آموزش داده است.

به نظر می رسد که Jin بعد از مدتی به اصول سامورایی ها پشت می کند و تنهایی به جنگ علیه مغول ها می رود. اینجاست که شیمورا فوق العاده از تصمیم او ناراحت می شود. دیگر شخصیت موجود نیز Khotun Khan نام دارد که فرمانده ارتش مغول هاست. او فردی فوق العاده خشن و بی رحم است و به دنبال نابودی کامل سامورایی هاست و برای این کار می خواهد از ریشه آن‌ها را نابود کند.

با آشنایی با این شخصیت ها باید گفت که داستان اصلی بازی در مورد جلوگیری از حمله مغول ها در سال 1274 میلادی است و پیکار سامورایی ها و مغول ها را مشاهده خواهیم کرد. استودیو بازی علاوه بر اینها مشخصات نسخه های مختلف بازی را نیز اعلام کرده است. با پیش خرید بازی Ghost of Tsushima قادر به دریافت تم پویای PS4 بازی و همچنین موسیقی متن بازی خواهید بود.

نسخه Digital Deluxe نیز ست لباس های مخصوص که شامل پوسته هایی برای اسب، شمشیر و زره می شود را فراهم کرده است. این آیتم ها را با پیشرفت در بازی نیز می توانید به دست آورید. جدا از آن یک آلبوم دیجیتالی از بازی و همچنین توضیحات کارگردان بازی را با قیمت 70 دلار دریافت خواهید کرد.

نسخه The Special همان آیتم های نسخه قبلی را دارد و تنها به حالت فیزیکی است و همان قیمت 70 دلار را نیز دارد. تنها تفاوت است این است که بازی در جلد سخت قرار دارد. در آخر نسخه Collector’s Edition دارای قیمت 170 دلاری خواهد بود و تمامی محتوای نسخه های قبلی را به اضافه نقشه پارچه ای بازی و همچنین یک آلبوم 48 صفحه ای و پرچم سامورایی ها و البته ماسک شخصیت اصلی دریافت خواهید کرد.

بازی Ghost of Tsushima روز 26 ژوئن میلادی یا 6 تیر 99 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.