HorizonZeroDawn
یحیی رحیمی

حدود 10 میلیون نسخه از بازی Horizon Zero Dawn در 2 سال به فروش رفته است

یحیی رحیمی 10 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,077 بازدید

دیروز سالگرد دو سالگی یکی از بزرگترین اختصاصی های سونی و محصول استدیو Guerilla Games به نام Horizon Zero Dawn بود. به همین مناسبت، کارگردان بازی میزان فروش 2 ساله این عنوان را معرفی کرده است و با اعداد خیره کننده ای سر و کار داریم.

در مجموع می توان گفت که میزان فروش جهانی بازی Horizon Zero Dawn از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است که برای یک IP جدید بسیار خیره کننده است. البته اعداد دقیق در دسترس نیست اما کارگردان بازی گفت که رقم واقعی کمی بیشتر از 10 میلیون نسخه است. متن کامل حرف های او به شرح زیر است:

سخت است که باور کنیم 2 سال از انتشار Horizon Zero Dawn گذشته است. وقتی این بازی روز 28 فوریه شروع به کار کرد من در رویداد GDC بودم و داشتم دقایق گذشته از انتشار بازی را می شمردم. بازخوردهای اولیه به ما می گفت که چیزی خاص در دستانمان داریم اما هیچ گاه فکر نمی کردیم که هنوز هم در سال 2019 بازخوردهای فوق العاده ای از بازیکنانمان دریافت کنیم.

ما حالا بیش از 10 میلیون نسخه به صورت جهانی به فروش رسانده ایم و اینکه توانستیم ماجراجویی های Aloy را به این تعداد بازیکنان معرفی کنیم فوق العاده است. ما عمیقا تحت تاثیر تعداد زیادی از پست های کاربران و البته نامه های شما در مورد به یادماندنی ترین لحظه های بازی قرار گرفتیم.

با توجه به میزان فروش به دست آمده می توان گفت که نسخه بعدی Horizon Zero Dawn صد در صد ساخته خواهد شد و البته ممکن است که این پروژه بعدی استدیو نباشد. بسیاری از بازی هایی که موفق به فروش بیش از 10 میلیون نسخه شده اند، روی پلتفرم های مختلفی منتشر شده بودند و اینکه Horizon Zero Dawn تنها روی PS4 موفق به انجام این کار شده است خیره کننده است.

همچنین هنوز هیچ خبری در مورد ادامه بازی در دسترس نیست و شاید در کنسول بعدی سونی شاهد معرفی و انتشار آن باشیم. خوشحال می شویم در مورد لحظات مورد علاقه تان از Horizon Zero Dawn برایمان بگویید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.