دانلود بازی Lego Indiana Jones The Original Adventures برای PC
دانلود بازی Lego Indiana Jones The Original Adventures برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego Indiana Jones The Original Adventures برای PC

پارسی گیم 26 اسفند 1398 3 دیدگاه
14,839 بازدید

دانلود بازی Lego Indiana Jones The Original Adventures برای کامپیوتر

کمتر کسی پیدا می‌شود که با ایندیانا جونز آشنایی نداشته باشد. این ماجراجو و باستان‌شناس جذاب سال‌هاست با کتاب‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلف ما را سرگرم کرده است. استودیوی Traveller’s Tales سال‌هاست مشغول ساخت بازی‌های مبتنی برای لگو است و فیلم‌های سینمایی مختلفی را به همین شکل درآورده است. این استودیو در سال 2008 تصمیم به ساخت بازی از دنیای این دنیا جونز گرفت و این‌طور بود که سروکله بازی Lego Indiana Jones: The Original Adventures پیدا شد و ما را باشخصیت‌های کوچک و بامزه در دنیای سحرآمیز خودش غرق کرد.

بازی Lego Indiana Jones: The Original Adventures دقیقاً داستان سه‌گانه اصلی فیلم را دنبال می‌کند و این داستان را در 6 فصل جداگانه شاهد هستیم. با این حساب همراه جونز و آن شلاق خفنش خواهید شد و در اولین فصل‌ها از بازی باید تلاش کنید که صندوق گم‌شده سحرآمیزی به دست نازی‌ها و سربازان آلمانی نرسد و بعدازآن نیز به پیدا کردن سنگی مشهور و البته در آخر نیز مانند فیلم اصلی جام مقدس مسیحیت را پیدا خواهید کرد و آن را از دست نازی‌ها خواهید ربود. مانند دیگر بازی‌های این سبک، شاهد گیم پلی Co-Op هستیم و در تمام لحظه‌ها فردی با شما خواهد بود و می‌توانید دوستی را کنار خود بنشانید و بازی را با او تجربه کنید. همچنین در گوشه و کنار بازی یک سری لگوها ریخته شده‌اند که جمع‌آوری آن‌ها می‌تواند برای شما امتیاز خوبی به عمل آورد. سلاح‌های کوچک و بانمکی در نظر گرفته‌شده‌اند که نباید گول ظاهرشان را خورد زیرا که حسابی به شما صدمه خواهند زد.

Lego Indiana Jones: The Original Adventures لذت ماجراجویی در دل جنگل‌های دلنواز است. توسعه‌دهنده دانشکده‌ای که ایندیانا جونز در آن درس می‌دهد را نیز در نظر گرفته است و به‌نوعی شما آنجا مشغول به ارتقای شخصیت اصلی خودخواهید بود و آنگاه از تابلوی اعلانات، مراحل بعدی را انتخاب خواهید کرد و به ماجراجویی می‌روید. مبارزات بازی مانند دیگر نسخه‌ها دنبال می‌شود و برای نمونه با فشردن چند کلید می‌توانید به دشمن حمله کنید و کارش را بسازید. وجود یاری در کنار شما می‌تواند هنگام مبارزات به شما کمک کند. جلوه‌های بصری بازی به‌اندازه‌ای رضایت‌بخش است که بازی را تا آخر طی کنید و لذت ماجراجویی را در ظاهر لگویی ایندیانا جونز تجربه کنید. در این سبک می‌توانید نگاهی به Lego Star Wars و Lego Batman بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Indiana Jones The Original Adventures با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or Vista
Processor: Intel Pentium 3 1GHz or AMD Athlon XP
Memory: 256 MB (XP), 512 MB (Vista)
Graphics: 128 MB Graphics card with Shader Model 2.0 Capability
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP or Vista
Processor: Intel Pentium 3 1GHz or AMD Athlon XP
Memory: 256 MB (XP), 512 MB (Vista)
Graphics: 128 MB Graphics card with Shader Model 2.0 Capability
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Lego Indiana Jones: The Original Adventures is a Lego-themed action-adventure video game developed by Traveller’s Tales and published by LucasArts. The game allows players to recreate moments (albeit more humorously) from the first three Indiana Jones films: Raiders of the Lost Ark (1981), Indiana Jones and the Temple of Doom (1984), and Indiana Jones and the Last Crusade (1989). It features the same drop in/out co-operative play mode as seen in the Lego Star Wars video games, although it is restricted to local console play. The game was released on 3 June 2008 in the United States and Canada, and 6 June 2008 in Europe. A downloadable demo for Windows was made available on 13 May 2008. This game is based on the Lego Indiana Jones toy line. The Mac OS X version of the game was released on 4 December 2008 by Feral Interactive.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سلام اگه میشه نسخه ۲ بازی رو هم بارگذاری کنید

    مهمان

    سلام اگه میشه لگو ایندیانا جونز ۲ رو هم تو سایت بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    من بازی رو دانلود کردم پارت ۲ ناقص بود
    Repair هم کردم ولی بازم دانلود نشد
    مشکل چیه؟
    لینک خرابه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید
      اگر مشکل برطرف نشد پارت معیوب را مجددا دانلود کنید