دانلود بازی Lego Star Wars The Complete Saga برای PC
دانلود بازی Lego Star Wars The Complete Saga برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego Star Wars The Complete Saga برای PC

پارسی گیم 5 اسفند 1398 18 دیدگاه
25,276 بازدید

دانلود بازی Lego Star Wars The Complete Saga برای کامپیوتر

لگوها یک سری اسباب‌بازی رنگارنگ هستند که اولین بار توسط شرکت Lego در دانمارک عرضه شدند. این سرگرمی بخش اصلی کودکی تمام افراد کره زمین است و متصل کردن آن‌ها به هم و ایجاد یک‌شکل جدید حس خوبی به آدم می‌دهد و خلاقیت را نیز به اوج می‌رساند. مدتی پیش یک ایده تبلیغاتی به سر استودیو WB زد و این لگوها را وارد دنیای بازی‌های ویدیوی نیز کرد. تابه‌حال کارتون‌ها و فیلم‌های مختلفی به این سبک به بازی تبدیل‌شده‌اند و در این میان جنگ ستارگان نیز عقب نمانده است و استودیو Traveller’s Tales با ساخت بازی Lego Star Wars The Complete Saga تمام داستان این فیلم محبوب و جذاب را در قالب لگوهای پلاستیکی تکرار کرده است.

بازی Lego Star Wars The Complete Saga از جایی شروع می‌شود که فدراسیون روی سیاره نابو حکم می‌کند و این سیاره را به انزوا می‌کشاند. این در حالی است که سیاره توسط نیروهای شر هدایت می‌شود و در این میان رهبر گروه تصمیم می‌گیرد تا شخصیت‌های نام‌آشنای فیلم مانند اوبی وان کنوبی را گروگان بگیرید و با این حربه به فکر امضای قراردادی با فدراسیون بیفتد. همین‌جاست که داستان شروع می‌شود و باید دست به فرار از زندان بزنید و نبردی بزرگ را علیه کل نیروهای شر به راه بیندازید. درراه فرار اما مشکلات فوق‌العاده زیادی برایتان ایجاد خواهد شد و فکر نکنید به این آسانی می‌توانید فرار کنید. در اپیزودهای بعدی بازی مانند Attack of the Clones با دیگر رهبران Republic روبه‌رو خواهید شد و این دفعه وارد جنگ بزرگی خواهید شد و داستان به پیچیده‌ترین حالت خود می‌رسید. در اپیزودهای بعدی مانند Revenge of the Sith و A New Hope ساعت‌ها داستان و گیم پلی از فیلم‌های اصلی در نظر گرفته‌شده‌اند.

بازی Lego Star Wars The Complete Saga نبرد میان خیر و شر در دنیای جنگ و ستارگان است. گیم پلی بازی مانند دیگر نسخه‌های این سری جذاب است. با بیش از 120 شخصیت از 6 فیلم اصلی و معماهای مختلف، ساعت‌ها گیم پلی جذاب و درگیر کننده پیش روی شماست. یک ویژگی جالب بازی نیز آپدیت شخصیت و شخصی‌سازی آن است و با این حساب قادر به ساخت میلیون‌ها شخصیت خواهید بود. حالت Co-Op و البته تقسیم صفحه به دو بخش هم مانند بازی‌های دیگر وجود دارد و همه‌چیز برای سرگرم شدن شما آماده است. در دنیای جنگ ستارگان غرق شوید و تمام 6 قسمت فیلم را در دنیای لگوها تجربه کنید. در این ژانر می‌توانید به بازی‌های LEGO DC Super Villains و Lego The Incredibles نگاهی بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Star Wars The Complete Saga با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2/Vista
Processor: Intel P3 1.0GHz or AMD Athlon XP or higher
Memory: 156MB of RAM, 512MB required for Vista
Graphics: 128MB Graphics card with Shader Model 2.0 Capability
Hard Drive: 5GB of free space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP2/Vista
Processor: Intel P3 1.0GHz or AMD Athlon XP or higher
Memory: 156MB of RAM, 512MB required for Vista
Graphics: 128MB Graphics card with Shader Model 2.0 Capability
Hard Drive: 5GB of free space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lego Star Wars The Complete Saga (sometimes referred to as Lego Star Wars: TCS) is a Lego-themed action-adventure video game based on the Lego Star Wars line of toys. It is a combination of the game Lego Star Wars: The Video Game and its sequel Lego Star Wars II: The Original Trilogy, which spans the first six episodes of the Star Wars saga. The game was announced by LucasArts on 25 May 2007 at Celebration IV and was released for the Xbox 360, PlayStation 3, Wii, and Nintendo DS on 6 November 2007 in North America. The compilation title was released for the PC on 13 October 2009 in the US. Its sequel, Lego Star Wars III: The Clone Wars, was released in March 2011. The Mac OS X version of the game was released on 12 November 2010 by Feral Interactive. A version of the game for iOS was released on 12 December 2013, and for Android on 1 January 2015.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.43 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 31 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه
  • Avatar

    roham

    مهمان

    ببخشید من کورپک دانلود کردم زبان گیم روسیه چکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه