دانلود بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes برای PC
دانلود بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1398 17 دیدگاه
29,801 بازدید

دانلود بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes برای کامپیوتر

لگوها آرام به بخشی بازار سرگرمی تبدیل‌شده‌اند و تابه‌حال آن‌ها را در شکل و قیافه‌های متفاوتی دیده‌ایم. در این میان بازی‌های ویدیویی نیز از پتانسیل آن‌ها استفاده کرده‌اند و بازی‌های متفاوتی را به این سبک عرضه کرده‌اند. استودیو Traveller’s Tales به‌عنوان پیشتاز سری بازی LEGO Batman را ارائه داد و با حمایت بازیکنان در سال 2012 نسخه دیگری از این بازی را به نام Lego Batman 2 DC Super Heroes ارائه داد که داستان مرد خفاشی و محبوب کمیک‌های DC را به پله‌ای جدید در دنیای لگو می‌کشاند. این دفعه تمام قهرمان‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند و می‌خواهند شهر گاتهام را از نیروهای شر پاک کنند.

داستان Lego Batman 2 DC Super Heroes ساده، اما بامزه است. قرار است طی مراسمی، به مرد برتر سال جایزه اهدا شود و بروس وین و لکس لوثور نامزدهای این جایزه هستند. بروس وین جایزه را می‌برد، ولی خوشحالی او خیلی زود به پایان می‌رسد، چون جوکر به همراه خلاف‌کارهای خود به مراسم حمله می‌کند و یک شورش بزرگ به پا می‌کند و تمامی زندانیان را نیز فراری می‌دهد. این‌طور است که داستان شروع می‌شود و باید به کمک دیگر قهرمان‌های شهر مانند سوپرمن به جنگ علیه این موجود خبیث بپردازید و او را شهر پاک‌کنید. حدود 50 شخصیت از کمیک‌های دی سی در این بازی حاضر هستند و هرکدام نیز دارای قدرت‌های مخصوص خود هستند. یکی از آن‌ها می‌تواند فریز کند و دیگری در آسمان پرواز می‌کند. جدا از مراحل می‌توانید در سراسر شهر بگردید و برای خودتان کیف کنید هرچند که شهر پر از دشمنان است و این کار به شما چندان پیشنهاد نمی‌شود.

بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes فریاد عدالت شهری در منجلاب جرم و جنایت است. برای اولین بار در تاریخ این سری می‌توانید دیالوگ‌های شخصیت‌های بامزه بازی را بشنوید و موسیقی بازی در یک اقدام جالب از فیلم‌های کلاسیک Batman و Superman انتخاب‌شده و البته آهنگسازی‌های جدایی هم برای آن انجام‌شده و نتیجه، تم‌هایی حماسی و شاد هستند. گیم پلی Co-Op قابلیت اجرای بازی به همراه دیگر دوستان را فراهم کرده است و حتی می‌توانید صفحه را به دو قسمت تقسیم کنید و کنار دوستتان بنشنید و در نبردهای هیجان‌انگیز بازی شرکت کنید. هرچند گرافیک سری بازی LEGO آن‌چنان نیاز به نمایش تکنیکی قوی ندارد ولی LEGO Batman 2 پیشرفت‌های زیادی در این زمینه داشته است. شهر گاتهام بااینکه کارتونی است، ولی شبیه به فضای اصلی این شهر درست‌شده است. در این سبک می‌توانید نگاهی به Lego Jurassic World و LEGO The Hobbit بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ – 2x 2000 MHz
Memory: 1 GB RAM
Hard Disk Space: 10 GB
Video Card: NVIDIA 7600, 7800, 8xxx or better, ATI 1950 or better
DirectX®: 100% DirectX 9.0c compatible Audio Device
Sound: DirectX 9.0c compatible
Additional: 100% DirectX 9.0c compatible computer required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: Quad core CPU 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 or better; ATI HD3870 or better
Additional: 100% DirectX 9.0c compatible computer required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lego Batman 2 DC Super Heroes is a Lego-themed action-adventure video game developed by Traveller’s Tales, for the Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita, Wii U, Nintendo 3DS, Wii, Nintendo DS, Microsoft Windows, Mac OS X, and iOS. The game is a standalone sequel to Lego Batman: The Videogame and the second Lego Batman video game. Numerous DC characters within the Batman continuity and outside it are playable characters. Lego Batman 2 DC Super Heroes also featured dialogue and an open world to explore, the first in the Traveller’s Tales’ Lego series to do so. The game was released in North America on 19 June 2012. The Mac OS X version of the game, published by Feral Interactive, was released on 6 September 2012. The Wii U version was released on 21 May 2013.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    ببخشید این بازی برای ویندوز ۱۰ قابل اجرا هست؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه