دانلود بازی Syberia The World Before برای PC
دانلود بازی Syberia The World Before برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Syberia The World Before برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1400 8 دیدگاه
10,709 بازدید

دانلود بازی Syberia The World Before برای کامپیوتر

اگر از طرفداران بازی‌های سبک معمایی و Point & Click باشید، حتماً با مجموعه Syberia آشنایی دارید. این سری بازی‌ها که از گذشته شماره‌های متعددی از آن‌ها منتشر شده، به دلیل روایت داستانی عمیق، شخصیت‌های اصلی به‌یادماندنی و طراحی جذاب معماها، به‌شدت نزد مخاطبانش محبوب ظاهر شد. به‌تازگی استودیو Microids جدیدترین شماره این سری محبوب یعنی بازی Syberia The World Before را منتشر کرده تا تجربه‌ای تازه با گرافیک مدرن در دنیای Syberia به خورد طرفدارانش دهد. برای ماجراجویی‌هایی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش، حل معماها و عبور از موانع مختلف خودتان را آماده کنید.

دو روایت هیجان‌انگیز

این بازی شامل دو روایت از دید کاراکترهای اصلی متفاوت بوده که هر کدام در دورانی متفاوت جریان دارند. یکی از این ماجراها در سال 1937 و از دید شخصیتی به اسم Dana Roze روایت می‌شود. این دختر جوان و 17 ساله، یک پیانیست بوده و استعداد زیادی در موسیقی دارد اما سایه تاریک جنگ جهانی دوم بر دنیا و همچنین زندگی او افتاده و آینده‌اش را ممکن است به تباهی بکشاند.
روایت دوم با شخصیت معروف این سری یعنی Kate Walker در سال 2004 میلادی روایت می‌شود. او در یک معدن سنگ نمک اسیر شده تمام تلاشش را برای زنده ماندن و نجات یافتن خواهد کرد. رویدادهای متعددی باعث می‌شود تا در پس این حادثه، درگیر ماجراهای جدیدی شود، ماجراهایی که در پس آن به دنبال کشف هویت واقعی او خواهد بود. این روایت‌های دوگانه در دو محیط و منطقه کاملاً متفاوت جریان دارند و شما در طول بازی علاوه بر مکان، در زمان نیز سفر خواهید کرد. تصمیم‌های شما در گذشته ممکن است سرنوشت Kate در آینده را نیز تحت تأثیر قرار دهد که مکانیک جذاب و نوآورانه‌ای است. در طول ماجراهای داستانی، رازهای پنهان بسیاری را کشف خواهید کرد.

گرافیک مدرن و امروزی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تغییرات این بازی نسبت به شماره‌های پیشین، گرافیک زیبا و چشم نوازش بوده که جهش بزرگی داشته است. تمامی مدل‌ها، کاراکترها و انیمیشن‌های آن‌ها با سبکی مدرن و امروزی طراحی شده‌اند، نورپردازی‌ها و بافت‌ها در سطح بالایی قرار دارند و تصاویر زیبا و چشم‌نوازی را خلق کرده‌اند. در طول مراحل، با آیتم‌ها و موانع بسیاری رو به رو می‌شوید که توجه به اجزای آن‌ها بسیار مهم است و سازندگان نیز با طراحی دقیق هر جزء به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده‌اند.

گیم پلی کلاسیک و پایبند به اصول

بازی Syberia Before the World همان اصول کلاسیک این سری را در دل خود جای داده و گیم پلی آن کاملاً برای طرفداران این سری آشنا خواهد بود. شما باید با کنترل کاراکتر خود، گشت و گذار در محیط و پیدا کردن آیتم‌های مخفی و مهم، در بازی پیشروی کنید. حل کردن انواع معماهای جذاب و عبور از موانع با طراحی‌های منحصربه‌فرد، گیم پلی را در عین سادگی، پیچیده و لذت‌بخش خواهد کرد. در کنار این گیم پلی سرگرم‌کننده، روایت داستانی عمیق در دو زمان مختلف و همچنین موسیقی دل‌نشین و لذت‌بخشی که در تمامی لحظات همراهتان خواهد بود، تجربه‌ای لذت‌بخش و منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنظیم موسیقی بازی با Inon Zur بوده که موسیقی عناوینی مثل Prince of Persia، Fallout و Dragon Age را در کارنامه خود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Syberia 3 و Syberia 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Syberia The World Before برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: i5 6600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or AMD Radeon HD 7850 / R7 260X
DirectX: Version 11
Storage: 22 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7 8700 or higher
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 2070 or AMD Radeon RX 6600 XT
DirectX: Version 12
Storage: 22 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Vaghen, 1937: Dana Roze is a 17-year-old girl, who is beginning a brilliant career as a pianist. However, shadows begin to appear over her future as the fascist threat of the Brown Shadow hangs over Europe, at the dawn of the Second World War.
Taiga, 2004: Kate Walker survives as best she can in the salt mine where she has been imprisoned, when a tragic event propels her into a new adventure in search of her identity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Syberia The World Before در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Syberia The World Before نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Syberia The World Before کرک شده است ؟

بله. بازی Syberia The World Before توسط گروه FLT کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Syberia The World Before را اجرا می کند ؟

برای اجرای Syberia The World Before شما نیاز به ویندوز 7 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5 6600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GTX 750 Ti یا AMD Radeon HD 7850 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 22 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Syberia The World Before را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Syberia The World Before در چه جهانی روایت می شود ؟

این بازی شامل دو روایت از دید کاراکترهای اصلی متفاوت بوده که هر کدام در دورانی متفاوت جریان دارند. یکی از این ماجراها در سال 1937 و از دید شخصیتی به اسم Dana Roze روایت می‌شود. این دختر جوان و 17 ساله، یک پیانیست بوده و استعداد زیادی در موسیقی دارد اما سایه تاریک جنگ جهانی دوم بر دنیا و همچنین زندگی او افتاده و آینده‌اش را ممکن است به تباهی بکشاند. روایت دوم با شخصیت معروف این سری یعنی Kate Walker در سال 2004 میلادی روایت می‌شود. او در یک معدن سنگ نمک اسیر شده تمام تلاشش را برای زنده ماندن و نجات یافتن خواهد کرد. رویدادهای متعددی باعث می‌شود تا در پس این حادثه، درگیر ماجراهای جدیدی شود، ماجراهایی که در پس آن به دنبال کشف هویت واقعی او خواهد بود. این روایت‌های دوگانه در دو محیط و منطقه کاملاً متفاوت جریان دارند و شما در طول بازی علاوه بر مکان، در زمان نیز سفر خواهید کرد. تصمیم‌های شما در گذشته ممکن است سرنوشت Kate در آینده را نیز تحت تأثیر قرار دهد که مکانیک جذاب و نوآورانه‌ای است. در طول ماجراهای داستانی، رازهای پنهان بسیاری را کشف خواهید کرد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    s

    مهمان

    سلام نسخه بازی رو درج نمیکنید؟
    اگه لطف کنید آپدیت هاشم بذارید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Hm_83

    Hm_83

    مهمان

    سلام
    برنامه ای برای ترجمه این بازی ندارید ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hm_83

      پشتیبانی

      سلام
      به تیم مربوطه اطلاع داده میشه
      با توجه به درخواست ها و تعداد طرفدارها عناوین اولویت بندی میشه

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام دوستان من یک جا گیر کردم اون قسمتی که یک پیرزنه روی ویلچر قرار داره تو اتاق زیر شیرونی یک صندوقچه قرار داره و برای باز کردنش 4 تا قفل داره 2تاش رو باز کردم اما دوتا قفل باقیمانده که دوتا قفل 3رقمه هستش که قفلشم مثل کیفهای سامسونیک کسی از دوستان رومز این دوتا قفل آخر وروداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یونس

    مهمان

    واقعا کارتون عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    وای رفتم 20 سال پیش، نمیدونستم قرار نسخه جدید بدن، سالی که نکوست از بهارش پیداست! دمتون گرم.

    پاسخ دهید
  • Hm_83

    Hm_83

    مهمان

    منتظر زیرنویس فارسی هستم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    به به! سایبریا پادشاه بلا منازع بازیهای ادونچر!
    ما از الان رو زیرنویس فارسی تون حساب میکنیم?

    پاسخ دهید