دانلود بازی Corruption 2029 برای PC
دانلود بازی Corruption 2029 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Corruption 2029 برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1398 4 دیدگاه
11,436 بازدید

دانلود بازی Corruption 2029 برای کامپیوتر

صدای شلیک ممتد گلوله جلوی پخش هرگونه صدای دیگری را گرفته است. تانک‌های جنگی پشت سر هم در حال اضافه شدن هستند و سربازان نیز هرکدام تفنگ به دست در حال شکار سرباز دشمن هستند. جوامع بشری در بازی Corruption 2029 به انتهای خط رسیده است و همه‌چیز ازهم‌پاشیده است. استودیو The Bearded Ladies بعد از ساخت بازی دوست‌داشتنی Mutant Year Zero حالا با عنوان دیگری برگشته است و می‌خواهد با همان فرمول بازی قبلی، موفقیتی دوچندان کسب کند. بازی‌های کمی در سبک استراتژی نوبتی توانسته‌اند در این بازار آشفته خود را بالا بکشند اما این بازی با امید زیادی به بازار واردشده است و می‌خواهد یک‌بار دیگر جنگ سرد به راه بیندازد.

بازی Corruption 2029 در آینده‌ای خیالی قرار دارد و این‌جایی است که ایالات‌متحده آمریکا دوباره درگیر یک جنگ سرد شده است اما این دفعه دولت ازهم‌پاشیده است و آمریکا به بخش‌های متعددی تجزیه‌شده است و هرکدام به دنبال فتح دیگر بخش‌ها و به دست آوردن قدرت کامل هستند. در این میان دونیرو برابر یکدیگر می‌جنگند. از سویی با NAC یا اتحاد آمریکای جدید راداریم و از سوی دیگر نیز UPA که همان مردم متحد آمریکا هستند. هر دو این گروه‌ها می‌خواهند کنترل کشور را به دست بگیرند و جنگ میان آن‌ها کل کشور را به‌به دختی و فلاکت کشانده است. شما اما هدایت یک جوخه را بر عهده خواهید گرفت و به دنبال دلیل ازهم‌پاشیده شدن قدرت خواهید گشت. ممکن است فکر کنید با یک بازی کلیشه روبه‌رو هستید اما باید بدانید که مراحل بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب هستند و نبردهای فوق‌العاده جالبی انتظار شمارا می‌کشند.

بازی Corruption 2029 آینده آشنای بشر در کمین گلوله و آهن را روایت می‌کند. دشمنان شما در این بازی دیگر انسان نیستند و بخش کوچکی از انسان‌ها باقی‌مانده است. به‌جای آن ربات‌های سرسختی پیش روی شما قرار خواهند گرفت و البته سربازان شما نیز تماماً ربات هستند و هیچ خاطره‌ای از انسان وزندگی شیرین گذشته به یاد ندارند. برای همین تفنگ‌ها و تجهیزات فوق‌العاده پیشرفته‌ای روبه روی شماست و کافی است شلیک کنید تا خردوخمیر شدن دشمن را با چشمان خود تماشا کنید. می‌توانید آزادانه به هرکجا می‌خواهید بروید و بجنگید یا اینکه مراحل بازی را پشت سر بگذارید، هرکدام از این بخش‌ها تجربه‌ای سرگرم‌کننده ارائه می‌دهند. خبری از بشریت نیست و حالا نبردی جدید از دل آهن و گلوله پیداشده است. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید پیشنهاد ما دو بازی XCOM 2 و Divinity: Original Sin 2 است.

در ادامه برای دانلود بازی Corruption 2029 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: Intel Core i3-4160 (2 * 3 600) | AMD FX-4300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 Mb) | Radeon HD 7850 (2048 Mb)
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4771 (4 * 3 500) | AMD FX-9370 (8 * 4 400)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 (4096 Mb) | RX Vega 56 (8192 Mb)
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set in a dystopian America in the not-so distant future. CORRUPTION 2029 is a new tactical strategy game from The Bearded Ladies, creators of ‘Mutant Year Zero: Road to Eden’. Using your supreme tactical abilities, command a squad of heavily augmented ‘units’ deep into enemy territory to discover the cause of the CORRUPTION. CORRUPTION 2029 is a hardcore tactical game that should test the mettle of even the most experienced tactical gamers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید من نسخه فیت گرل رو دانلود کردم بدون مشکل اکسترکت و نصب شد اما موقع اجرا صفحه سیاه میاد بعد یه برنامه باز میشه به عنوان
    Unreal Engine 4Crash Reporter -TBLC Edition
    وقتی می‌خوام از محل نصب بازی رو اجرا کنم ارور زیر رو میده
    Couldn’t start: “E\Games\Corruption 2029\Corruption/Binaries/Win64/Corruption-Win64-Shipping.exe” Corruption CreateProcess) returned 2e4.
    گرافیک آپدیت هستش،و تمام پیش نیاز ها نصبه ویندوز 10 ،نسخه64 بیت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    045

    مهمان

    ایا روی ویندوز 7 نصب میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 045

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    shayan

    مهمان

    سلام.لطفا ورژن Elamigos بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 را قرار دهید.چون بهترین کرک و ورژن است و DLC های ورژن های قبلی را داره و نصبش سریع تر است.لطفا قرار دهید

    پاسخ دهید