دانلود بازی Catie in MeowmeowLand برای PC
دانلود بازی Catie in MeowmeowLand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Catie in MeowmeowLand برای PC

پارسی گیم 14 فروردین 1401 بدون دیدگاه
721 بازدید

دانلود بازی Catie in MeowmeowLand برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click به دلیل سادگی گیم پلی و تنوع بالا، سوژه‌های جذاب و مختلفی را برای تمامی طیف‌های سنی فراهم می‌کنند. این بازی‌ها که اغلب معمامحور بوده، ماجراجویی‌های ساده و لذت بخشی را تنها با کلیک‌های موس شما به خوردتان می‌دهند تا بتوانید چندساعتی در دنیای مجازی و دوبعدی آن‌ها لذت ببرید. بازی Catie in MeowmeowLand از استودیو ARTillery عنوانی کودکانه و جذاب در همین سبک و سیاق بوده که شما را در دنیایی فانتزی قرار می‌دهد، دنیایی مملو از گربه‌های رنگارنگ و بامزه!

شما در این بازی نقش دختر کوچکی به اسم Catie را بازی خواهید کرد که پس از دنبال کردن یک گربه سفید مرموز در حیاط، وارد دنیایی متفاوت و فانتزی از گربه‌ها می‌شود. حال او باید در ماجراجویی جدیدی شرکت کرده و با پشت سر گذاشتن سرزمین‌های مختلف بتواند مسیر را برای برگشت به خانه پیدا کند. شما با کلیک‌های موس خود، راهنما و هدایتگر Catie خواهید بود.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین Point & Click طراحی شده و بسیار ساده و قابل‌درک است. سبک و سیاق کودکانه و جذاب دنیا و کاراکترهای بازی، آن را برای طیف‌های سنی پایین بسیار مناسب کرده است. تمامی معماهای موجود در بازی، منحصربه‌فرد و خلاقانه طراحی شده‌اند و از طرفی موسیقی بامزه و لذت بخشی در کنار ماجراجویی‌های شما، همراهتان می‌شود. بازی دارای 24 مرحله مختلف بوده که در طول آن 100 کاراکتر بامزه و به‌یادماندنی و 2 ساعت گیم پلی جذاب را به شما معرفی خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Papetura را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Catie in MeowmeowLand برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Catie in MeowmeowLand is a beautiful traditional point-and-click adventure game set in a bizarre world of cats and ludicrous characters.
As Catie follows a strange white cat in her garden she suddenly finds herself in a mysterious world of MeowmeowLand, where she has to undergo a journey to find her way back home. Your task is to help Catie get there!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.