دانلود بازی Zero Tolerance برای PC
دانلود بازی Zero Tolerance برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zero Tolerance برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,133 بازدید

دانلود بازی Zero Tolerance برای کامپیوتر

ماجراجویی در دنیاهای علمی تخیلی و فضایی برای بسیاری از بازیکنان سرگرم‌کننده و جذاب هستند. تا به امروز بازی‌های بزرگ و کوچک بسیاری با چنین سوژه‌ای منتشر شده‌اند و هر کدام در نوع خود، مهیج و سرگرم‌کننده هستند. بازی Zero Tolerance از استودیو Technopop عنوانی تلفیقی از سبک‌های شوتر، اکشن و Survival بوده که در دنیایی علمی تخیلی و آینده‌گرایانه جریان دارد و با گرافیک پیکسلی و سه‌بعدی‌اش، ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ای را به خورد شما خواهد داد.

شما در این بازی باید به مبارزه با تروریست‌های فضایی بروید که قصد در تخریب کلونی شما دارند. روایت به همین سادگی بوده و به سرعت شما را درگیر نبردهای جذاب و اکشن می‌کند. برای این کار به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های آینده‌گرایانه دسترسی دارید که به شما در ماجراجویی در دخمه‌ها و محیط‌های مختلف کمک می‌کند. گیم پلی بازی به‌طور دائم شما را درگیر اکشن و هیجان می‌کند و شباهت زیادی به شماره‌های اول سری Doom دارد.

گرافیک سه‌بعدی و پیکسلی بازی علاوه بر ایجاد حس نوستالژی، به روان اجرا شدن آن کمک خواهد کرد. سلاح‌های متنوع بازی از مسلسل گرفته تا شاتگان، موشک‌انداز، نارنجک و دینامیت در دسترس است و مراحل نیز به شکل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. سطح چالش بازی مناسب بوده و دائم باید در حال حرکت، شلیک کردن و جاخالی دادن باشید. آیا برای بقا، زنده ماندن و تجربه هیجان و اکشن زیاد در دنیایی مجازی و علمی تخیلی آمادگی دارید؟

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Young Souls را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zero Tolerance برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Celeron or greater
Memory: 256 MB RAM
Graphics: 256 Mb or more

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kill or Be Killed
If this 3D game doesn’t get your adrenaline pumping, nothing will. Zero Tolerance has you killing alien terrorists who want to annihilate your defense colony. But don’t worry, you have an arsenal of weapons to hunt them down through a maze of passageways, hidden doors, and gunfire. Zero Tolerance is a heart-pounding, non-stop action as you take out the bad guys with grenades, shot guns, bazookas and laser guns.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.