GTA Online 1
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ژانویه PS4: موفقیت GTA V پایان ندارد

یحیی رحیمی 19 بهمن 1398 بدون دیدگاه
981 بازدید

سونی آمار و ارقام پرفروش ترین بازی های ویدیویی کنسول PS4 را در ماه ژانویه منتشر کرده است. به طور کل باید گفت که ماه ساکت و آرامی را از نظر بازی های ویدیویی سپری کردیم و شاهد عرضه بازی بزرگی نبودیم. به همین دلیل است که عنوان GTA V توانسته بار دیگر صدر جدول فروش دیجیتالی PlayStation را به دست آورده است.

صدرنشینی بازی GTA V چندان عجیب نیست و این بازی توانسته بود که به عنوان پرفروش بازی دهه گذشته نیز خود را به اثبات برساند. دیدن این بازی در صدر جدول فروش در حالی که از عرضه آن حدود 6 سال و نیم می گذرد، موفقیتی فوق العاده برای استودیو Rockstar Games است. این در حالی است که کارگردان و نویسنده بازی به نام Dan Houser ماه گذشته از استودیو جدا شد.

بیشتر رده های این لیست از بازی هایی تشکیل شده اند که در سال گذشته میلادی عرضه شده بودند. برای نمونه Call of Duty Modern Warfare جایگاه دوم را کسب کرده است و بعد از آن نیز عنوان تازه منتشر یافته Dragon Ball Z: Kakarot قرار دارد و عملکرد خوبی نیز داشته است. بازی های دیگری همچون The Witcher 3: Wild Hunt و Star Wars Battlefront II دایره 5 بازی پر فروش ماه ژانویه فروشگاه پلی استیشن را تکمیل کرده اند.

به طور کل باید گفت که ماه ژانویه تحت تاثیر بازی های قدیمی و موفق قرار گرفته است و بعید است ماه فوریه نیز تغییری در این روند ایجاد کند و بازی های معروف و بزرگ این ماه، همگی تاخیر خورده اند. در مورد PlayStation VR نیز بازی های کلاسیکی چونBeat Saber و Job Simulator عنووان های اول را کسب کرده اند. در بخش بازی های مجانی نیز اسم Fortnite می درخشد. می توانید نگاهی به 10 بازی برتر در زیر بیندازید.

  1. Grand Theft Auto V
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. DRAGON BALL Z: KAKAROT
  4. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition
  5. STAR WARS Battlefront II
  6. Madden NFL 20
  7. Minecraft
  8. EA SPORTS UFC 3
  9. STAR WARS Jedi: Fallen Order
  10. PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.