دانلود بازی Dragon Ball Z Kakarot Gokus Next Journey برای PC
دانلود بازی Dragon Ball Z Kakarot Gokus Next Journey برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dragon Ball Z Kakarot Gokus Next Journey برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1402 4 دیدگاه
1,480 بازدید

دانلود بازی Dragon Ball Z Kakarot Gokus Next Journey برای کامپیوتر

بازی Dragon Ball Z Kakarot یک اثر اکشن نقش آفرینی است که بازیکنان را در دنیای محبوب Dragon Ball Z که توسط Akira Toriyama ساخته شده غوطه ور می‌کند. این بازی که توسط CyberConnect2 طراحی شده و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده، بازیکنان را به سفری حماسی در لحظات نمادین مجموعه Dragon Ball Z می‌برد. مبارزه در این بازی سریع و پر اکشن است و نبردهای آدرنالین را که سریال معروف را تعریف می‌کند، به تصویر می‌کشد. بازی همچنین عناصر نقش آفرینی را معرفی کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت‌های خود را ارتقا دهند و توانایی‌های جدید را باز کنند.

در بازی Dragon Ball Z Kakarot، بازیکنان نقش گوکو، جنگجوی افسانه‌ای را بر عهده می‌گیرند و ماجراجویی‌های او را از نزدیک تجربه می‌کنند. این بازی یک محیط جهان باز گسترده را ارائه می‌دهد که صادقانه مناظر پر جنب و جوش و مکان‌های نمادین انیمه و سری مانگا Dragon Ball Z را بازسازی می‌کند. از شهر شلوغ وست سیتی گرفته تا مناظر آرام سرزمین مقدس کورین، بازیکنان می‌توانند به کاوش و تعامل با دنیای اطراف خود بپردازند. یکی از ویژگی‌های برجسته Dragon Ball Z: Kakarot تأکید آن بر داستان گویی است. بازی به طور صادقانه رویدادها و نبردهای کلیدی Dragon Ball Z را بازگو می‌کند.

Gokus Next Journey نام بسته الحاقی جدید این بازی بوده که به بازیکنان یک بخش داستانی جدید و هیجان انگیز را ارائه داده و پس از اتفاقات بازی اصلی رخ می‌دهد. ده سال پس از نبرد با Majin Buu، این DLC روایت جدیدی را معرفی می‌کند که گوکو را با یک رقیب جدید با نام Uub روبرو می‌کند. علاوه بر داستانی جدید، این بسته الحاقی محتوای متنوع و هیجان انگیزی را برای بهبود تجربه معرفی می‌کند. این شامل حملات فوق‌العاده جدیدی است که بازیکنان می‌توانند از آنها برای آزاد کردن کمبوهای مخرب در نبرد استفاده کنند که پاداش‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. این محتوا خاص را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dragon Ball Z Kakarot 23rd World Tournament و Dragon Ball Xenoverse 2 Hero of Justice را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dragon Ball Z Kakarot Gokus Next Journey برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit
Processor: Intel Core i5-2400 or AMD Phenom II X6 1100T
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti or Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 36 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 or Radeon R9 280X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A story beyond DRAGON BALL Z: KAKAROT’s main story…experience the final episode of the DRAGON BALL Z anime! 10 years have passed since the epic battle with Majin Buu. Goku is about to participate in the World Tournament for the first time in a while when a mysterious boy named Uub appears before him. He is the reincarnation of Majin Buu and an opponent Goku has been looking forward to! Uub, who still doesn’t know how to use his Ki or how to fly, grows up during the fight and begins to compete with Goku on equal footing. How will the match between Goku and Uub turn out?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 50.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    سلام خوبین من بازی رو همه ی پارت هاشو دانلود کردمsetup اش هم دارم ای وقای میزنم رو inistal ارور ISDONE.dll میده میشه کمک کنید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ILIYA

    مهمان

    سلام خدبین من بازی رو همه پارت هاشو دانلود کردم و SETUP هم دارم ولی وقتی میخوام دانلود کنم میزنم INISTAL ارور ISDONE.dll
    میده میشه کمک کنید ممنون

    پاسخ دهید