PS5-Logo
یحیی رحیمی

سیستم عامل PS5 به دنبال سهولت اجرای بازی ها مانند نتفلیکس است

یحیی رحیمی 7 فروردین 1399 بدون دیدگاه
484 بازدید

به نظر می رسد که سونی و مایکروسافت جدا از قدرت سخت افزاری برای کنسول های نسل بعدی، تمرکز بسیار زیادی روی سرعت و سهولت استفاده کرده اند. این سرعت بالا با استفاده از المان های مختلفی به دست خواهد آمد. یکی از این المان ها استفاده از حافظه های SSD خواهد بود که بسیار سریع هستند و زمان بارگذاری بازی را کاهش می دهند. در سوی دیگر Xbox Series X نیز با ویژگی Quick Resume به جنبه نرم افزاری نیز توجه کرده است.

به نظر می رسد که سونی نیز با سیستم عامل کنسول PS5 به دنبال افزایش سرعت بارگذاری بازی ها و بوت سریع به گیم پلی باشد. پتنت اخیر ثبت شده توسط سونی در مورد اجرای سریع بازی ها و ورود به گیم پلی در کسری از ثانیه است و با استفاده از آن می توانیم سریعا وارد بخش مولتی پلیر شویم یا اینکه بعد از خاموش کردن کنسول و روشن کردن دوباره آن، بازی را از همان جایی که جا گذاشتیم ادامه دهیم.

خبرنگار مطرح وب سایت Kotaku به نام Jason Schreier اخیرا از پتنت ثبت شده سونی صحبت کرده است و اینکه سونی به دنبال آسان کردن اجرای بازی ها همانند تماشای یک فیلم یا سریال از نتفلیکس است. او در این مورد گفته است:

من ویژگی های شگفت آوری در مورد سیستم عامل کنسول PS5 شنیده ام. یکی از ویژگی ها این است که اجرای بازی ها به آسانی استفاده از نتفلیکس باشد. آن‌ها می خواهند که بازیکنان سریعا بازی خود را بارگذاری کنند و بدانند که زمان اجرای بازی دقیقا چه اندازه خواهد بود. سونی می خواهد بازیکنان توانایی بازی در زمان های کوتاه را هم داشته باشند و این طور نباشد که تنها وقتی چندین ساعت برای بازی کردن وقت دارند کنسول خود را روشن کنند.

کنسول PS5 در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.