Valve
یحیی رحیمی

Valve به دنبال یک روان شناس برای ایجاد سبک جدیدی از گیم پلی است

یحیی رحیمی 14 بهمن 1398 بدون دیدگاه
373 بازدید

کمپانی Valve به دنبال اقتصاددان و روان شناس برای شکل دادن به سبک جدیدی از گیم پلی است. این کمپانی بازی سازی در حال حاضر به دنبال افرادی آکادمیک است و به نظر می خواهد تحقیقاتی جامع و روان شناختی روی بازی های ویدیویی انجام دهد.

در آگهی استخدامی جدید این کمپانی بیان شده است که هدف تحقیقات، بررسی رفتار انسان و انگیزه ها و تاثیر رفتار آن‌ها روی بازی های ویدیویی است. Valve در این مورد گفته است که:

ما باور داریم که تمام طراحان بازی های ویدیویی، به نوعی یک روان شناس تجربی نیز هستند. برای همین ماست ما به دنبال یک سری روان شناسان آکادمیک برای برای بررسی روانی طراحی بازی ها و تمام جنبه های مختلف کار هستیم. ما می خواهیم سطح تجربه را با طراحی بهتر بهبود بخشیم. همه این کارها با بررسی آماری و رفتار انسان صورت خواهد گرفت. ما از این افراد انتظار داریم که تمامی موضوعات مرتبط با این کار را در نظر بگیرند.

برای پذیرفته شدن در این مقام شغلی لازم است که مدرک روان شناسی داشته باشید و همچنین 4 سال سابقه تحقیق و پژوهش را داشته باشید. همه اینها برای شکل دادن به نوع جدیدی از گیم پلی است و اگر نیاز به توسعه یک سخت افزار باشد، این نیز در نظر گرفته شده است. خود Valve نیز گفته است که تجربه موس و کیبورد تا حدودی محدود کننده است و ممکن است سخت افزارهای جدیدی نیز برای این منظور توسعه داده شوند.

Valve روی هدست های واقعیت مجازی خود تمرکز زیادی دارد و حتی بازی Half Life Alyx را نیز طوری توسعه داده است که به فروش این هدست ها کمک کند. نیاز به 14 نفر برای تیم جدید است و اگر شما نیز در این زمینه تبحر دارید، می توانید سری به وب سایت این کمپانی بزنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.