valve-artifact-reboot
یحیی رحیمی

Valve به دنبال برگرداندن بازی کارتی Dota 2 به نام Artifact است

یحیی رحیمی 4 فروردین 1399 بدون دیدگاه
631 بازدید

کمپانی Valve به دنبال زنده کردن بازی کارتی Dota 2 به نام Artifact است. این بازی یک عنوان کارتی است به صورت آنلاین بازیکنان را مقابل هم قرار می دهد و دقیقا بر اساس هیروهای بازی دوتا 2 ساخته شده است. این بازی در سال 2018 روانه بازار شد اما نتوانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند و شاهد یک افت 95 درصدی در میزان بازیکنان بود. به نوعی که در اواسط 2019، تنها 100 بازیکن آنلاین در آن مشغول به بازی بودند.

Valve در صفحه رسمی بازی در استیم، اعلامیه ای در این مورد منتشر کرده است و به نظر می رسد به دنبال زنده کردن بازی است:

اول باید گفت که از توییت ها، ایمیل و پست های شما متشکریم. اینکه شما هنوز به بازی Artifact علاقه مند هستید، انرژی بخش ماست و ما واقعا از بازخوردهای شما متشکریم. ممکن است به زودی یک سری تغییرات ببینید اما در حال تست و بررسی یک سری سیستم ها و زیرساخت ها برای این بازی هستیم. این سیستم ها تاثیری روی نسخه فعلی بازی ندارد اما فقط خواستیم آن را با شما در میان بگذاریم.

همان طور که گفتیم، تعداد بازیکنان آنلاین این بازی به یک باره افت عجیب و غریبی داشت. این در حالی است که چند ماه بعد از عرضه آن، تعداد کاربران آنلاینش به 60 هزار نفر رسیده بود اما چند ماه بعد از آن، با افت شدیدی مواجه شدیم. چند روز پیش مدیر Valve این بازی را یک شکست جالب تلقی کرده بود. او در ادامه تایید کرده بود که یک ریبوت درست و حسابی در حال ساخت است و ممکن است شاهد Artifact 2 باشیم. او در این مورد گفته بود:

ArtifactGabe Newell یک شکست جالب در دور اول خود بود. ما تعجب زده شدیم و فکر می کردیم که یک محصول بسیار قوی ساخته ایم. ما یک آزمایش انجام دادیم و نتیجه ای منفی گرفتیم. حالا نیاز داریم که ببینیم چه اندازه از آن درس گرفته ایم و بنابراین بیایید دوباره امتحان کنیم.

نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.