Greymoor_Solitude_Branded
یحیی رحیمی

بسته الحاقی The Elder Scrolls Online: Greymoor معرفی شد

یحیی رحیمی 27 دی 1398 2 دیدگاه
1,124 بازدید

طرفداران بازی The Elder Scrolls Online بالاخره شانس این را پیدا کرده اند که آنچه استودیو ZeniMax Online از سال گذشته برایشان می پخته است را بچشند. این استودیو در طول استریم زنده ای که از شهر لاس وگاس داشتند، یک تریلر سینمایی را به همراه توضیحاتی در مورد کمپین داستانی Dark Heart of Skyrim ارایه دادند. این بخش شامل تمامی محتواهای جدید بازی در سال 2020 خواهد شد.

اولین قسمت از این محتوای جدید در سه ماهه اول سال 2020 عرضه خواهد شد. Harrowstone DLC Pack اسم آن است و دو سیاهچاله جدید ر ابه بازی اضافه می کند و داستان را گسترش می دهد. مهم ترین بخش داستان اما Greymoor است که قرار است روز 18 مه 2020 برای کاربران PC منتشر شود و همچنین 2 ژوئن نیز در دسترس بازیکنان کنسول های PS4 و Xbox One

The Elder Scrolls Online: Greymoor ما را به وقایع 900 سال قبل از وقوع The Elder Scrolls V: Skyrim می برد و همچنین یک سری مکان ها و فضاهای آشنایی از بازی های قدیمی مانند Solitude و Blackreach را نشان می دهد. دیدن دوباره این شهر نوستالژیک برای طرفداران Skyrim قطعا هیجان انگیز و جالب خواهد بود. به هر حال 30 ساعت گیم پلی مختلف را شاهد هستیم و این می تواند همه بازیکنان را خوشحال کند.

The Elder Scrolls Online: Greymoor در کنار یک سیستم جدید به نام Antiquities منتشر خواهد شد که به بازیکنانی که دنبال تروفی های خاص می گردند پاداش می دهد. همچنین یک نوع مراحل داستانی جدید نیز اضافه خواهند شد و باید دید که از چه نوعی خواهند بود. گفته شده است که قیمت عنوان The Elder Scrolls Online: Greymoor شصت دلار خواهد بود و همچنین با خرید آن بسته های الحاقی قدیمی را نیز دریافت خواهید کرد.

دو DLC نهایی سال 2020 هنوز مشخص نشده اند اما به نظر در سه ماهه سوم و آخر سال 2020 شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    maxwell

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    جایی میشناسید که برای فروش داشته باشه این پکیج یا پکیج معمولی رو ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به maxwell

      نویسنده

      با یه سرچ ساده می تونین پیدا کنین. این بسته الحاقی هنوز منتشر نشده و پیش خرید داره.