دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR برای PC
دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1399 1 دیدگاه
14,811 بازدید

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR برای کامپیوتر

بازی‌های واقعیت مجازی در طول سالیان گذشته پیشرفت فوق‌العاده زیادی داشته‌اند. دیگر از آن زمانی که تنها یک محیط سه‌بعدی را داخل هدست مشاهده می‌کردیم گذشته است و حالا پیشرفت فناوری ابزارهای زیادی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. Bethesda Game Studios در سال 2018 تصمیم به انتشار یک نسخه واقعیت مجازی از بازی محبوب و فوق‌العاده جذاب The Elder Scrolls V Skyrim گرفت. همین بود که شاهد یک دنیای جهان باز و طولانی از دنیای Skyrim بودیم و این سری بازی جذاب با عنوان The Elder Scrolls V Skyrim VR به نقطه جدیدی رسید.

داستان بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی به همراه تعدادی سرباز دستگیرشده است. او در این میان تنها یک قربانی است و به‌اشتباه وسط جنگ دستگیرشده است و حالا در کنار سربازان دیگر به‌صف اعدام منتقل می‌شود. بعدازآنکه دو سرباز اعدام می‌شوند، نوبت به او می‌رسد و در این هنگام اژدهایی به قامت یک کوه پیدا می‌شود و همه‌چیز را به هم می‌ریزد. دواکین فرار می‌دهد و ناگهان روح اژدها وارد او می‌شود. در این میان مسئولیتی بزرگ روی دوش او گذاشته می‌شود. داستان بازی آن‌قدر پرپیچ‌وخم است که خود را گم خواهید کرد. مبارزه در بازی اصلی حسی فوق‌العاده دارد و توسعه‌دهنده تلاش کرده است در نسخه VR نیز همان حس و حال را نگه دارد و چنددقیقه‌ای طول می‌کشد تا با جنگیدن با کنترل‌های جدید و حالت واقعیت مجازی عادت کنید. بازی آن‌قدر شخصیت‌های مختلف را در دل خود جا داده است که تا آخرین لحظه تحت تأثیر آن قرار خواهید گرفت.

گیم پلی بازی در نسخه واقعیت مجازی تغییر کرده است و ممکن است بعد از تجربه نسخه اصلی و ورود به این نسخه دچار مشکل شوید. مانند همیشه ارتقای سطح یکی از مهم‌ترین بخش‌های گیم پلی است و باید شمشیر و سلاح‌های خود را زودبه‌زود ارتقا دهید. دشمنان بازی آن‌قدر زیاد هستند که قدم زدن در دنیای بزرگ The Elder Scrolls V Skyrim VR ترسناک و یک کابوس خواهد بود به‌خصوص این دفعه که آن‌ها را به‌صورت سه‌بعدی و داخل هدست خواهید دید. این نسخه از بازی همچنین محتوای اضافی نیز داخل خود دارد و یک سری سیاه‌چال‌های جدید به آن اضافه‌شده است. لذت تماشای اژدها در هدست واقعیت مجازی و این دنیای بزرگ قطعاً برای سال‌ها زیر دندان شما خواهد ماند. در این سبک نگاهی به The Witcher 3: Wild Hunt و Divinity Original Sin 2 بیندازید.

نکته: این بازی تنها برای کسانی که هدست های واقعیت مجازی دارند قابل اجرا خواهد بود و داشتن یکی از دستگاه های HTC Vive یا Windows Mixed Reality یا Valve Index برای اجرای این بازی الزامی است.

در ادامه برای دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim VR با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel i5-750/AMD Phenom II X4-945
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 470 1GB /AMD HD 7870 2GB
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel i5-2400/AMD FX-8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB /AMD R9 290 4GB
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A true, full-length open-world game for VR has arrived from award-winning developers, Bethesda Game Studios. Skyrim VR reimagines the complete epic fantasy masterpiece with an unparalleled sense of scale, depth, and immersion. From battling ancient dragons to exploring rugged mountains and more, Skyrim VR brings to life a complete open world for you to experience any way you choose. Skyrim VR includes the critically-acclaimed core game and official add-ons – Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn.

Dragons, long lost to the passages of the Elder Scrolls, have returned to Tamriel and the future of the Empire hangs in the balance. As Dragonborn, the prophesied hero born with the power of The Voice, you are the only one who can stand amongst them.defy the Combine. Every day, you learn more about your enemy, and every day you work toward finding a weakness.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    سلام و خسته نباشید.
    من بازی اسکایریم رو نصب کردم چه نسخه legendary و anniversary و special بازم بعد از اجرای بازی وقتی میخوام نیو گیم بزنم از بازی میپره بیرون لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید