star-wars-the-rise-of-skywalker.original
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: این Modern Warfare شکست ناپذیر

یحیی رحیمی 4 دی 1398 بدون دیدگاه
1,018 بازدید

بالاخره آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته بریتانیا نیز منتشر شد و می توانیم ببینیم که در هفته قبل از کریسمس مردم چه بازی هایی را خریداری کرده اند. این آمار مانند همیشه توسط UKIE / Gfk Chart-Track ارایه شده است و میزان فروش فیزیکی بازی ها را مشخص می کند. مانند همیشه این بازی Call of Duty: Modern Warfare است که صدر جدول فروش را به دست گرفته است و به نظر نمی خواهد از مقام اول جدا شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare هفته پیش نیز جایگاه اول را کسب کرده بود و تازه نسبت به هفته گذشته نیز 42 درصد رشد فروش داشته است و به نظر به این زودی ها قرار نیست از جای خود تکان بخورد. این بازی فعلا میزان رشد فروش سالانه بهتری از Black Ops 4 دارد و این در حالی است که فقط 9 هفته است که در چارت فروش انگلستان قرار گرفته است.

در ادامه می توان FIFA 20 را دید که نسبت به هفته گذشته 73 درصد رشد فروش داشته است و از جایگاه سوم هفته گذشته به دوم رسیده است. این باعث شده است که Star Wars Jedi: Fallen Order جایگاه دوم خود را به سوم ببخشد. هر چند که آخرین ساخته Respawn Entertainment نیز نسبت به هفته گذشته رشد فروش 23 درصدی داشته است. به طور کل می توان گفت میزان فروش فیزیکی FIFA 20 از FIFA 19 پایین تر است و همچنین Fallen Order نیز اندکی پایین تر از Battlefront 2 است.

در ادامه نیز می توان بازی های نینتندو را مانند Mario Kart 8 Deluxe و Luigi’s Mansion 3 دید که جایگاه های بعدی را به دست گرفته اند. این هفته بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy شاهد ورود دوباره به 10 بازی برتر هفته شد و اتفاق عجیبی بود. می توانید به لیست 10 بازی پرفروش هفته در زیر نگاه کنید و مانند همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. FIFA 20
  3. Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Luigi’s Mansion 3
  6. Pokemon Sword
  7. Just Dance 2020
  8. Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games
  9. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  10. Crash Team Racing Nitro-Fueled

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.