بازی High on Life
علیرضا نظری

High on Life به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شد

علیرضا نظری 30 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,158 بازدید

بازی High On Life در هفته گذشته برای ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و ضمن استقبال گرم منتقدان از آن، به پرفروش‌ترین بازی هفتگی در پلتفرم استیم تبدیل شده و توانسته به راحتی بالاتر از عناوین محبوب تراز اول منتشر شده اخیر در فهرست قرار بگیرد.

پس از انتشار بازی High on Life با متای 69، نمی‌توان گفت که این بازی بهترین نمرات را دریافت کرده است و اکثر منتقدان آن را در بهترین حالت عنوان خوبی می‌دانند. در این راستا، به نظر نمی‌رسد که این موضوع روی فروش بازی تاثیر زیادی داشته باشد، زیرا آمار فروش استیم در این هفته نشان می‌دهد که High on Life در بالای نمودار قرار دارد و هم اکنون در حال شکست دادن برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2022 مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 و FIFA 23 است.

در نمودارها که همه عناوین پرفروش‌ بر اساس درآمدی که به دست آورده‌اند رتبه‌بندی می‌شوند، بازی High on Life پس از دستگاه Steam Deck قرار دارد که البته، آن هم به دلیل قیمت بالاتر دستگاه، درآمد بسیار بیشتری نسبت به اکثر بازی‌ها بدست آورده است. با این حال، به طور قابل توجهی، «High on Life» بالاتر از بازی‌هایی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2، FIFA 23، God of War و غیره جای گرفته است. آمار دقیق فروش های ان لایف هنوز فاش نشده، اما می‌توان حدس زد که این بازی بزرگ‌ترین بازی تجاری موفق Squanch Games باشد.

فروش بازی High on Life استیم

فروش بالای بازی High on Life در استیم

با توجه به این واقعیت که های ان لایف از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس قرار دارد، بسیار چشمگیر است که در حال حاظر به عنوان چهارمین بازی با بیشترین تعداد بازیکن در Xbox تنها پس از بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2، Fortnite و GTA: V در ایالات متحده تبدیل شده است. همچنین در بریتانیا، اکنون این هفتمین بازی محسوب می‌شود که دارای بیشترین تعداد بازیکن روی این پلتفرم است.

جالب اینجاست که داستان بازی آنقدرها هم پیچیده نیست، اما سادگی آن با شوخ طبعی و مکانیک‌های گیم پلی لذت بخش، کافی است تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با دریافت هر جایزه، قفل یک تفنگ سخنگو جدید را با مکانیک‌های منحصر به فرد آن باز می‌کنید که منجر به لحظاتی از خنده و نشاط برای بازیکن در طول مراحل بازی می‌شود. همچنین، گیم پلی نه چندان دشوار و سرسخت آن، باعث می‌شود تا متوجه نشوید که ساعت‌ها غرق در بازی کردن هستید و در واقع این بهترین بخش آن است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.