season_3_modern_warfare
یحیی رحیمی

هر آنچه بايد از فصل سوم بازي Modern Warfare بدانيد: از تغييرات تا بتل پس جدید

یحیی رحیمی 21 فروردین 1399 بدون دیدگاه
731 بازدید

فصل دوم بازی Modern Warfare به پایان رسیده است و حالا فصل سوم این بازی شروع‌شده است. با توجه به نقشه راه آپدیت‌های این فصل، شاهد اضافه شدن نقشه‌های جدید و همچنین یک اپراتور هستیم. همچنین خبر از سلاح‌های جدید نیز منتشرشده است. در ادامه هر آنچه لازم است در مورد فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare بدانید را در اختیار شما گذاشته‌ایم.

اپراتورها

این فصل شاهد اضافه شدن چندین اپراتور جدید هستیم. یکی از آن‌ها که حضورش تائید شده است، شخصیت Alex است که در نسخه داستانی بازی غیب شد و حالا با یک پای آهنی بازگشته است و می‌دانیم که او زنده است. شایعاتی از برگشت یک سری شخصیت‌های دیگر مانند Victor Zakhaev و Soap MacTavish نیز منتشرشده است و باید دید در ادامه فصل چه خواهد شد. فعلاً حضور شخصیت الکس تائید شده است و می‌توانید در تریلر نیز او را مشاهده کنید.

  • Alex
  • Ronin
  • Iskra

مودهای بازی

از مودهای جدید بخش مولتی پلیر بازی Modern Warfare می‌توان به Gun Game Reloaded و Reinfected Ground War اشاره کرد. البته شایعات از اضافه شدن یک سری مودهای دیگر نیز خبر می‌دهند. برای نمونه در One in The Chamber می‌توانید با کشتن دشمنان، گلوله به دست آورید و کسی که بیشترین امتیاز را دریافت کند برنده خواهد شد. همچنین در حالت All of Nothing نیز یک تفنگ کمری، یک چاقو و هیچ گلوله‌ای به شما داده نمی‌شود و باید همه‌چیز را خودتان به دست آورید.

در مود Team Juggernaut هم هر تیم یک جاگرنات دارد و کشتن او امتیاز بیشتری به تیم خواهد داد و هر تیمی که به بیشترین امتیاز برسد برنده خواهد بود. قرار است پلی لیست‌های تازه‌ای نیز به این بخش اضافه شود که می‌توانید در زیر اسم آن‌ها را مشاهده کنید.

  • Cyber Attack Pro – Cyber attack with respawns instead of revives
  • Mercenary Mosh Pit – Objective modes with no parties
  • Outhouse 24/7 – Khandor Hideout and Shoot House Mosh Pit
  • Hit Man
  • Rat Race
  • Jugg of War
  • Student Loan Payments
  • Stick and Stones
  • Team Building Exercise
  • Working From Home – Small map mosh pit.
  • Rust Snipers – Snipers only Gunfight

نقشه‌های فصل سوم Modern Warfare

در این فصل از بازی قادر به دریافت چهار نقشه جدید هستیم. اولین نقشه Talsik Backlot نام دارد که ما را به سفری میانه ازبکستان می‌برد و باید خانه به خانه بجنگید و یک نقشه چالش‌برانگیز را شاهد هستیم. دیگر نقشه این فصل نیز Hovec Sawmill که یک 6v6 است و تمرکز روی نبردهای با برد متوسط است و فضای روستایی جالبی را فراهم کرده است.

سومین نقشه این فصل Aniyah Incursion نام دارد که نسخه کوچک‌شده Ground War است. آخرین نقشه Hardhat است که در ادامه فصل منتشر خواهد شد و فعلاً اطلاعاتی از آن نداریم. می‌توانید در زیر تصاویر این نقشه‌ها را مشاهده کنید.

سلاح‌ها

این فصل دو سلاح جدید به بازی اضافه‌شده است. یکی از این سلاح‌ها SKS نام دارد که یک تک‌تیرانداز نیمه‌خودکار است. این اسنایپر توسط ارتش شوروی استفاده می‌شد و دقت بسیار بالایی دارد و می‌توانید با یک تیر جان حریف را بگیرد. دیگر تفنگ نیز Renetti نام دارد که یک سلاح کمری 9 میلی‌متری است. این سلاح برای نبردهای نزدیک فوق‌العاده کاربردی است. در نقشه راه آپدیت‌های بازی از اضافه شدن یک سری سلاح‌های دیگر در ادامه فصل گفته‌شده است. همچنین یک یوتوبر از یک SMG جدید پرده برداشته است که در ادامه فصل اضافه خواهد شد. صحبت‌هایی از یک چاقوی بالستیک نیز وجود دارد و باید دید در آخر کدام به واقعیت خواهد پیوست.

Modern warfare

Call of Duty: Warzone

بزرگ‌ترین تغییر این بخش مربوط به‌اضافه شدن حالت چهارنفره است و با این حساب گروه‌های سه نفره حذف‌شده‌اند. می‌توانید مود Scopes & Scatter Guns را امتحان کنید که تنها اجازه حضور در نقشه با شات گان و اسناپیر را خواهید داشت. تنوع آیتم‌های داخل نقشه بالاتر رفته است و هر سلاح نیز یک خفه کن دریافت کرده است که می‌توانید در طول نقشه آن را پیدا کنید. حذف حالت سه‌نفره چندان به مذاق کاربران خوش نیامده است و باید دید آیا تغییری انجام خواهد شد یا خیر.

بتل پس

battle pass modern warfare

بازیکنان قادر به دریافت یک پوسته برای سلاح کمری به نام Cerastes و همچنین Beefeater برای تفنگ جنگی خواهند بود. بیش از 300 امتیاز در بازی قرار داده‌شده است و می‌توانید آیتم‌های مختلفی را از میان 20 سطح مختلف به‌طور مجانی دریافت کنید. می‌توانید تنها با بازی کردن این آیتم‌های مجانی را دریافت کنید. با رسیدن به سطح 10 یک پوسته به نام U.S. Expeditionary Force که لباس نیروهای ویژه آمریکایی است را دریافت می‌کنید و اگر به سطح 30 برسید، لباس مخصوص نیروهای کره‌ای و در سطح پنجاه نیز لباس نیروهای ضد تروریستی در انتظار شما خواهد بود. 100 سطح از محتوا و آیتم در نظر گرفته‌شده است که تعدادی از آن‌ها به‌طور مجانی در اختیار شماست. می‌توانید با پرداخت 2400 امتیاز، بیست سطح خود را پیش بیندازید.

تغییرات فنی

آپدیت جدید بازی 16 گیگابایت روی PC حجم دارد. باگ‌ها و مشکلات بسیار زیادی رفع شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به کاهش میزان XP و ارورهای مختلف اشاره کرد. اصلاحاتی در زمینه صدای هواپیماها و ورود به نقشه گولاگ ایجادشده است. اما بزرگ‌ترین تغییر به گفته بازیکنان، بهبود حالت RTX مجازی برای کارت‌های گرافیک سری 1080 و 1080TI است. قبلاً این حالت نهایت 30 فریم ارائه می‌کرد و حالا می‌توانید 60 تا 70 فریم از بازی بگیرید.
می‌توانید همین‌الان آپدیت جدید بازی را دریافت کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.