halo-reach
یحیی رحیمی

مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای Halo: Reach روی PC معرفی شد

یحیی رحیمی 13 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,040 بازدید

مایکروسافت اخیرا نگاهش را به پلتفرم PC تغییر داده است و تصمیم گرفته است بیشتر بازی های اختصاصی خود را روی این پلتفرم نیز منتش کند. یکی از این بازی ها نیز سری Halo است. مدتی پیش عرضه Halo Master Chief Collection برای PC تایید شد و از جمله این کلکسیون می توان به Halo: Reach اشاره کرد که یکی از نسخه های به یاد ماندنی این فرانچایز است.

استودیو 343 Industries در حال حاضر روی بازی Halo Infinite کار می کند و باور دارد که این بازی آینده این فرانچایز جذاب را تضمین می کند. نگاه به گذشته نیز اشکالی ندارد و بسیاری از کمپانی های بازی سازی در حال حاضر نسخه های بازسازی شده عنوان های قدیمی خود را منتشر می کنند و فروش خوبی نیز کسب می کنند. به هر حال مایکروسافت نیز دست به این کار زده است و بازی Halo: Reach را برای عرضه روی پلتفرم PC آماده کرده است.

امروز مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی Halo: Reach روی PC اعلام شده است. برای اجرای بازی روی حالت پایه و حداقل لازم است که پردازنده Intel Core i7-8750H داشته باشید و همچنین کارت گرافیک Radeon Vega 10 Mobile به همراه 8 گیگابایت رم نیز مورد نیاز است. در این حالت تنها قادر به گرفتن 30 فریم از بازی خواهید بود. برای اجرای بازی در حالت پیشنهادی لازم است که پردازنده Intel Core i7-870 داشته باشید و کارت گرافیک GTX 580 ti نیز روی سیستم شما نصب باشد.

مایکروسافت سیستم مورد نیاز برای اجرای Halo: Reach با کیفیت 4K را نیز اعلام کرده است و تنها کافی است که کارت گرافیک Nvidia GTX 770 روی سیستم خود نصب کرده باشید. مشخصات سیستم قدرتمندی لازم نیست و بسیاری می توانند بازی را اجرا کنند. نسخه PC این بازی همچنین قابلیت ضد تقلب را به همراه دارد.

Halo-Reach-PC-Rig

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.