پارسی گیم

دانلود بازی Age of Empires III Definitive Edition The African Royals برای PC

پارسی گیم 12 مرداد 1400 82 دیدگاه
75,952 بازدید

دانلود بازی Age of Empires III Definitive Edition The African Royals برای کامپیوتر

طرفداران بازی‌های استراتژیک با سری بازی Age of Empires یا عصر امپراتوری‌ها آشنا هستند. نسخه دوم این سری که در سال 1999 منتشر شد، طرفداران زیادی را جذب کرد و هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک به‌حساب می‌آید. نسخه سوم بازی در سال 2005 منتشر شد و ازآنجایی‌که مایکروسافت چند سالی است تصمیم به انتشار نسخه‌های ریمستر شده از این سری گرفته است، بازی Age of Empires III Definitive Edition را هم با تمامی بسته‌های الحاقی و گرافیک بالاتر منتشر کرده است. وارد عصر پادشاهان شوید و برگ تازه‌ای از تاریخ بشر را با کشف آمریکا و ایجاد کلونی‌های جدید در این قاره تازه کشف‌شده و بسیار زیبا رقم بزنید. این نسخه به دنبال ادامه موفقیت‌های گذشته، از مرزهای یک بازی استراتژیک گذشته و یک پله روبه‌جلو برداشته است.

Age of Empires III Definitive Edition The African Royalsدر این بسته الحاقی، سرزمین پهناور آفریقا در دنیای جذاب بازی تجربه کنید و تمدن جدیدی را در آن به شکوفایی برسانید.دو ملیت جدید آفریقا در انتظار شما هستند تا آن‌ها را رهبری کنید. همچنین 3 نبرد تاریخی بزرگ در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده که هرکدام در شهری متفاوت جریان دارند و لحظات مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را برایتان رقم خواهند زد.هر دو ملیت جدید بازی نیروهای منحصربه‌فرد و جدیدی داشته که با سبک و سیاق قاره آفریقا همخوانی دارد و اتمسفر را به‌خوبی به شما منتقل خواهند کرد.

بیشتر داستان بازی Age of Empires III Definitive Edition در قاره آمریکا دنبال می‌شود و با ماجراهای خانواده Black همراه هستیم. شما در نقش یکی از شوالیه‌های صلیبی قرار می‌گیرید و جنگ را با ترک‌های عثمانی شروع می‌کنید. خط داستانی بازی در طی قرن‌های پی‌درپی دنبال می‌شود و تا انقلاب آمریکا و مبارزه میان بومیان این قاره و سفیدپوستانی که فکر می‌کنند هند را کشف کرده‌اند پیش می‌رود. باشخصیت‌های بزرگی مانند جرج واشینگتن دیدار خواهید کرد و نبرده‌ی سنگینی را با نیروهای انگلستان خواهید چشید. ازلحاظ داستانی می‌توان گفت که هیچ بازی استراتژیکی به‌پای عصر امپراتوری 3 نمی‌رسد. گیم پلی بازی استایل نسخه‌های قبلی را حفظ کرده و با ایجاد مرکز فرماندهی و اضافه کردن کارگران و بخش‌های اقتصادی و ساختمان‌های جدید، منابع موردنیاز برای حمله و جنگ‌های جدید را پیدا می‌کنید.

واحدهای نظامی زیادی در بازی Age of Empires III Definitive Edition وجود دارند که به لطف انقلاب آمریکا، تفنگ‌داران هم اضافه‌شده‌اند و باید از توپخانه هم استفاده کنید تا جنگ را به نفع خود تمام کنید. یکی از ویژگی‌های این بازی، حذف حمله به شهرهای اصلی است و می‌توانید در این شهرها پناه بگیرید و خیالتان از بابت دشمن راحت باشد. نسخه ریمستر شده بازی، رزولوشن 4K را به ارمغان آورده و ویژگی‌های تازه‌ای مانند چالش‌های The Art of War و نبردهای تاریخی اضافه‌شده‌اند. دو قومیت جدید به نام اینکا و سوئدی‌ها هم بخش تازه‌ای از بازی هستند. اگر از افرادی هستید که آنلاین بازی می‌کنید، سرورهای بازی ده‌ها نوع مود و حالت‌های مختلف آماده حضور شما هستند. اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Total War Three Knigdoms و Total War Saga TROY است.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Empires III Definitive Edition The African Royals با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 version 18362.0 or higher
Processor: Intel i3-2105 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 973 with an average CPU Passmark score of 3735 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 430, Radeon HD 5570, or Intel HD 4400 with an average Passmark G3D Mark of 570 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 42 GB available space
Additional Notes: 2 GB VRAM

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 version 18362.0 or higher
Processor: Intel i5-3300 @ 3.0GHz or AMD FX-8350 or equivalent with an average CPU Passmark score of 4100 or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 980 or Radeon R9 Fury or equivalent with an average Passmark G3D Mark of 9500 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 42 GB available space
Additional Notes: 4 GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Age of Empires III: Definitive Edition completes the celebration of one of the most beloved real-time strategy franchises in definitive form with enhanced features and modernized gameplay. Command mighty civilizations from across Europe and the Americas or jump to the battlefields of Asia in stunning 4K Ultra HD graphics and with a fully remastered soundtrack. Now featuring two new game modes: Historical Battles and The Art of War Challenge Missions, including all previously released expansions and all 14 civilizations, plus two brand new civilizations – the Swedes and Inca.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 38.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 22 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 82 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    بازی استراتژیک spartan موجود کنید لطفا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام نسخه فیت گرل کرک شدست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 82 دیدگاه