halo-infinite
یحیی رحیمی

مشکلات توسعه بازی Halo Infinite در گزارش جدید بیان شد

یحیی رحیمی 29 مرداد 1399 بدون دیدگاه
334 بازدید

استودیو 343 Industries در طول چند وقت اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. از سویی دمو نشان داده شده از بازی Halo Infinite در رویداد Xbox Games Showcase مورد حمایت قرار نگرفت و جنجال زیادی به پا کرد و از سوی دیگر برنامه های اکس باکس به منظور ارایه بازی همراه Xbox Series X به هم خورد. کیفیت بصری بازی به اندازه ای پایین بود که انتشار آن با این وضع، کمکی به فروش بازی نمی کرد. گزارش تازه از Brad Sams، خبرنگار وب سایت Thurrott مشکلات توسعه بازی را مورد بررسی قرار داده است.

همان طور که می دانید، استودیو 343 Industries روی ساخت یک موتور گرافیکی جدید به نام Slipspace کار می کند که قبل از معرفی بازی Halo Infinite رونمایی شد. مشکلات قبل از برنامه E3 2019 شروع شده است و آن هنگامی بوده است که توسعه بخش هایی از بازی به استودیوهای شخص ثالث سپرده شده است. توسعه بازی برای این استودیوها کار سخت و دشواری بوده است زیرا که کار با موتور توسعه یافته از حد و توان استودیوها خارج بوده است و همین باعث آشفتگی میان تیم های مختلف شده است.

Sams باور دارد که تریلر نشان داده شده از بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 ساختگی بوده است و بازی تا آن موقع توانایی اجرا را نداشته است. افراد زیادی از وجود مشکلات داخلی میان اعضای استودیو می گویند که باعث شد کارگردان بازی به نام تیم لانگو از تیم توسعه کناره گیری کند. پس از آن بوده است که چالش های رساندن بازی به تعطیلات 2020 شروع شده است.

عده ای پیشنهاد کرده اند که بازی Halo Infinite به صورت دو تکه منتشر شود. ابتدا حالت داستانی و سپس بخش چندنفره اما تصمیم نهایی توسط فیل اسپنسر گرفته شده است و او به هیچ وجه با چنین تصمیمی موافق نبوده است. مشکلات پیش آمده باعث فاصله گرفتن بخش بازاریابی و تبلیغات از بخش فنی شده است. بخش بازاریابی به دنبال نشان دادن بازی و پخش تیزر بوده اند اما تیم توسعه در جایگاهی نبوده است که چنین تصمیمی بگیرد.

انتشار بازی Halo Infinite به سال 2021 موکول شده است و فعلا تاریخ دقیق انتشار مشخص نیست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.