Halo 3
یحیی رحیمی

ویژگی های نسخه PC بازی Halo 3 اعلام شد

یحیی رحیمی 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
684 بازدید

بازی Halo 3 عنوان بعدی کلکسیون Master Chief Collection است و حالا استودیو 343 Industries به دنبال انتشار نسخه آزمایشی بازی است و یک سری ویژگی های آن را معرفی کرده است. این اولین نسخه آزمایشی بازی است و اگر از طرفداران هیلو باشید، قطعا فهمیدن ویژگی های نسخه PC بازی برایتان مهم خواهد بود.

چند وقت پیش تصاویری از خود بازی نیز منتشر شده بود اما هدف اصلی این نسخه آزمایشی، تست چالش ها، نحوه انتشار و دریافت آپدیت ها و همچنین جمع آوری بازخوردهای بازیکنان به منظور رفع باگ و مشکلات احتمالی است. یک سری ویژگی ها در صفحه استیم بازی و همچنین میان صحبت های توسعه دهندگان منتشر شده است که می توانید در زیر ببینید.

ویژگی های تازه

  • شخصی سازی: بخش شخصی سازی آپدیت شده در اختیار Halo 3 خواهد بود
  • Forge نیز در این نسخه آزمایشی در دسترس قرار خواهد گرفت
  • Theater را هم می توان با استفاده از موس و کیبورد بازی کرد
  • چالش ها: سیستم چالش کامل شامل صفحه چالش ها در اختیار شما خواهد بود

کمپین

نسخه های آزمایشی بازی Halo 3 از مراحل داستانی نیز پشتیبانی خواهند کرد و همچنین گزینه های تغییر سطح سختی و حتی حالت Co-Op نیز حاضر خواهند بود. از جمله مراحل داستانی می توان به Sierra 117، The Storm، The Ark، The Covenant و Halo اشاره کرد.

گزینه های مولتی پلیر

می توان بخش مولتی پلیر بازی را در رقابت های 4v4، 8p FFA، 12p Infection و 8v8 تجربه کرد. همچنین یک سری مودهای رقابتی همچون H3 Team Hardcore و چندین مورد دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. یک سری ویژگی ها چون Construct، Guardian، Last Resort، The Pit، Sandbox و Heretic نیز در دسترس خواهند بود.

تنظیمات و آپشن

در نسخه PC بازی Halo 3 قادر به تغییر و تنظیم موس و کیبورد خواهیم بود اما گزینه استفاده از گیم پد هم وجود خواهد داشت. همچنین می توان ویژگی هایی چون عمق میدان، کیفیت بافت ها، گاما، میزان رزولوشن، V-Sync و فریم ریت هم قابل تغییر خواهند بود.

می توان کیفیت صدا و نحوه اتصال را هم تغییر داد و همچنین گزینه هایی برای تنظیم ویژگی های گیم پلی همچون موقعیت نشان دادن اعلانات و اسم رنگ بازیکن حریف و مکان نشانه تفنگ در دسترس خواهند بود.

اگر می خواهید نسخه آزمایشی بازی را دریافت کنید، از اینجا می توانید ثبت نام کنید

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.