halo infinite
یحیی رحیمی

طراح موتور گرافیکی Halo Infinite: ابزارهای جدید ما خلاقیت را به پله ای جدید می کشاند

یحیی رحیمی 12 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,089 بازدید

Halo Infinite تلاش جدی مایکروسافت برای بازگردندان فرانچایز Halo به مسیر همیشگی خود است. این IP در نسخه های پیشین کمی افت داشته است و برای همین نسخه Infinite می خواهد سنگ تمام بگذارد و قول تغییرات بسیار زیادی در این مورد داده شده است. بزرگ ترین تغییر این بازی استفاده از موتور گرافیکی جدیدی به نام Slipspace است که تا به حال تعاریف زیادی از آن شنیده ایم.

مهندس و طراح این موتور به نام Daniele Giannetti اخیرا مصاحبه ای با IGN داشته است و از موتور گرافیکی تغییر داده شده نسخه های پیشین بازی Halo گفته است. او گفته است که انتقادات طرفداران را نسبت به این موتورگرافیکی شنیده است و برای همین است که دنبال ساخت یک موتور جدید رفته اند که جا برای خلاقیت را باز رده است. او گفته است که این ابزار جدید بسیار کاربر محورتر است و استفاده از آن آسان است:

موتور Halo بسیار فنی و مهندسی شده است. کار با آن برای افرادی که دنبال خلاقیت هستند، بسیار سخت است. تقریبا به کار بردن ایده های خلاقانه به صورت گروهی در آن سخت بود. در Halo 4 چنین چیزی داشتیم و برای همین ما تصمیم گرفتیم که کمی روی این ابزار کار کنیم و روند ساخت Halo 5 را تغییر دادیم. هر چند که این بازی محیط چالش برانگیزی برای ما نداشت.

ما هنوز نکات زیادی در مورد این موتور گرافیکی نشنیده ایم و تنها یک تیزر کوتاه را در E3 2018 دیدیم. بازی Halo Infinite قرار است که روی کنسول Xbox One و همچنین PC و البته کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه شود. این بازی از اولین اختصاصی های پروژه Scarlett خواهد بود. به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد جان دوباره ای به فرانچایز Halo دهد و باید دید چه اندازه در این کار موفق خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.