half-life alyx
یحیی رحیمی

CD Projekt Red از هم زمانی انتشار Half-Life: Alyx با Cyberpunk 2077 هراسی ندارد

یحیی رحیمی 8 آذر 1398 بدون دیدگاه
754 بازدید

قطعا Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ ترین بازی های خواهد بود که در چند سال اخیر دیده ایم. این بازی قرار است در نیمه اول سال میلادی 2020 عرضه شود و داستان فوق العاده آن و همچنین گیم پلی جذاب به همراه حضور بازیگر محبوبی مانند کیانو ریوز، قطعا فروشش را تضمین کرده است. از سوی دیگر Valve بعد از 10 سال قرار است بازی Half-Life: Alyx را منتشر کند که یک نسخه کاملا جدید از سری Half-Life است و دقیقا همان حوالی 2077 Cyberpunk قرار است منتشر شود.

حضور یک دفعه ای بازی Half-Life: Alyx یک بهار پیش روی شلوغ را پدید آورده است و بازی های مختلفی به آن زمان چشم دوخته اند. استودیو CD Projekt RED در جدیدترین گزارش مالی خود در این مورد گفته است و به نظر هراسی در این زمینه ندارد. معاون بخش کسب و کار استودیو گفته است که VR یک بخش عجیب و کم طرفدار از بازار بازی های ویدیویی است و فکر نمی کند که Valve بخواهد رقابت بسیار جدی با این بازی ایجاد کند:

تنها دلیلی که فکر می کنم Valve تصمیم گرفته است این بازی را به بازار بفرستد این است که از سوی دیگر در بازار سخت افزار(هدست های واقعیت مجازی) مشغول هستند. این تلاش بزرگی برای آن‌هاست که برند خود را در این بازار گسترش دهند. این بازار خیلی خیلی خیلی خیلی کوچک است.

 

خب از نظر بازاری، آیا ما ترسیده ایم؟ نه زیرا که این پلتفرم متفاوتی است. ما بازار شلوغ و پرطرفدار را هدف قرار داده ایم و این بازار کنسول ها و PC است که نیاز به هدست نیز ندارد. ممکن است Half-Life: Alyx سنگ بنای یک موفقیت جدید باشد اما قطعا این موفقیت در میانه سال میلادی بعدی به دست نخواهد آمد. واقعیت مجازی ممکن است بازار بزرگی نیز داشته باشد اما هدف اصلی ما نیست. همچنین ما ترجیح می دهیم روی بازی های جدید کار کنیم تا اینکه عنوان های قبلی را زنده کنیم.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.