بازی The Witcher 1
مهدی ملکی

بازی The Witcher را به رایگان از فروشگاه GoG دریافت کنید

مهدی ملکی 16 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,555 بازدید

شرکت CD Projekt Red جزو ناشرانی محسوب می‌شود که معمولاً آینده خوبی برایش پیش‌بینی می‌شود. موضوعی که به لطف اولین مجموعه این شرکت با نام The Witcher رقم خورد و حالا چندین سال بعد، یکی از موردانتظارترین بازی‌های تاریخ متعلق به این استودیو و ناشر لهستانی است. یک موضوع کاملاً آشکار این است که بدون حضور چنین عنوانی نمی‌شد به این موفقیت دست یافت. پس اگر شما هم علاقه دارید که این تلاش چندین ساله را ببینید، اکنون وقت مناسبی است.

فروشگاه GOG که از خدمات شرکت مذکور محسوب می‌شود، به تازگی مشخص کرده که نسخه اول بازی اول The Witcher رایگان شده است. شما هم اکنون می‌توانید بازی The Witcher Enhanced Edition Director’s Cut را به رایگان از این فروشگاه دریافت کنید.

برای این منظور کافی است برنامه GOG Galaxy را روی PC خود نصب کنید، به قسمت Recent Tabs بروید و در آن‌جا بنر بازی مذکور را خواهید یافت. با این حال اگر این برنامه روی PC شما نصب است و هنوز به بازی مذکور دسترسی ندارید، به وسیله آپدیت کردن آن می‌توانید نسخه اول The Witcher را برای همیشه مال خود کنید.

این بازی اولین بار در سال 2007 منتشر شد و علی رغم مشکلات فنی، نمرات مناسبی را دریافت کرد. البته باید توجه داشته باشید که نسخه پیش روی شما عاری از باگ است و با یک تجربه بی‌نقص رو به رو خواهید بود. همچنین این نسخه شامل تمام محتوایی است که پیش‌تر در نسخه آمریکای شمالی بازی دچار سانسور شده بود.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مهم‌ترین مشکلات بازی‌های CD Projekt Red مربوط به باگ‌ها و عدم بهینه‌سازی‌ها است. مشکلاتی که این استودیو در آخرین تاخیر بازی Cyberpunk 2077 هم به آن‌ها می‌اندیشید و سعی کرد که با سه هفته تلاش بیشتر، یک عنوان پولیش خورده را تحویل ما دهد.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.