steam
یحیی رحیمی

استیم به رکورد زنی ادامه می دهد: این دفعه 22 میلیون کاربر آنلاین!

یحیی رحیمی 4 فروردین 1399 بدون دیدگاه
390 بازدید

فروشگاه استیم در هفته ای اخیر رشد عجیب و غریبی را شاهد بوده است. تنها در هفته گذشته بود که شاهد رشد 10 درصدی بودیم و حالا دوباره رکورد تعداد کاربران آنلاین این فروشگاه شکسته شده است. 22,678,529 میلیون نفر این بار در طول هفته گذشته به این فروشگاه مراجعه کرده اند. این در حالی است که میلیون ها نفر در قرنطینه به سر می برند و ویروس کرونا تعداد زیادی را خانه نشین کرده است.

پیک تعداد کاربران استیم در اواسط صبح آمریکا، عصر بریتانیا و همچنین اوج ساعات بازی شب چینی ها رخ داد. هر چند که تعداد بازیکنان داخل بازی رکوردی به جا نگذاشته است. این تعداد نزدیک 7 میلیون نفر بوده است و رکورد قبلی بیشتر از این بود. این هفته بازی هایی مانند Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 محبوب ترین در این میان بودند و در ادامه شاهد رشد عجیب و غریب بازی Football Manager 2020 نیز بودیم که یک هفته مجانی را سپری می کند و هنوز تا 25 مارس به صورت رایگان در دسترس است.

سخت است که بگوییم آیا استیم می تواند این رکورد را دوباره بهبود بخشد یا خیر. هر چند که هجوم مردم به سمت اینترنت باعث کند شدن و افت سرعت شدید شده است و بسیاری از افراد با مشکلات اتصال مواجه هستند. حالا که بیشتر بخش های جهان به قرنطینه وادار شده است، شکی نیست که این رکورد تکان خواهد خورد اما باید دید که این عدد به کجا خواهد رسید و آیا این رقم پایدار خواهد بود یا رشدی مقطعی است؟

اخیرا مدیر عامل این کمپانی به نام Gabe Newell در مورد استیم و رقابت با Epic Game Store نیز صحبت کرده است. او گفته است که رقابت برای هر دو مفید خواهد بود اما چهره زشت خود را نیز دارد. او همچنین فروشگاه رقیب را به دلیل نداشتن ابزارهای نرم افزاری لازم مورد تمسخر قرار داده بود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.