The-Order-1886
یحیی رحیمی

خریداری Ready At Dawn توسط فیس‌بوک؛بازی The Order: 1886 خانه تازه‌ای یافت

یحیی رحیمی 3 تیر 1399 بدون دیدگاه
295 بازدید

امروز برای مارک زاکربرگ روز بزرگی بود، از سویی مایکروسافت میکسر را بست و به جای آن با فیس بوک گیمینگ قرار داد بست. حالا این کمپانی بزرگ از خریداری استودیو Ready At Dawn خبر داده است. این همان استودیویی است که بازی The Order: 1886 را توسعه داده است و همچنین در ساخت بازی God of War نیز شرکت داشته است و حالا تحت هدایت مالک جدیدی قرار دارد.

فیس بوک در پست تازه خود از خریداری استودیو Ready At Dawn خبر داده است و قرار است که یک انتقال کامل به تیم فیس بوک انجام شود. هر چند چنین خریدی غافل گیر کننده نیست و در طور چند سال اخیر، شاهد همکاری نزدیک توسعه دهندگان و انتشار بازی هایی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift مانند Lone Echo و Echo Combat بودیم.

این اولین بار نیست که فیس بوک یک استودیو بازی را خریداری می کند. چند وقت پیش نیز شاهد خرید استودیو Saber Interactive بودیم. اگر نگاهی به تاریخچه این توسعه دهنده بیندازیم، شاهد همکاری نزدیکی با سونی نیز خواهیم بود. این استودیو تا به حال محتوای انحصاری زیادی در اختیار کنسول پلی استیشن قرار داده است و حتی در روند توسعه فنی بازی خدای جنگ نیز شرکت داشته است است.

بر اساس پست منتشر شده، خریداری این بازی ساز تنها به منظور تولید بازی جدید و دریافت سود نیست. این استودیو دارای فناوری هایی در زمنیه هدست های واقعیت مجازی است که می تواند به رشد Oculus کمک زیادی کند و با استفاده از این فناوری های جدید، ویژگی های تازه ای به هدست اضافه شود.

در آخر گفته شده است که تمامی تیم استودیو قرار است به خود ساختمان فیس بوک منتقل شوند و همچنین برنامه برای خرید یک سری توسعه دهندگان جدید وجود دارد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.