دانلود بازی Fast & Furious Crossroads برای PS4
دانلود بازی Fast & Furious Crossroads برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Fast & Furious Crossroads برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 12 شهریور 1399 بدون دیدگاه
4,438 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Fast & Furious Crossroads برای پلی استیشن 4

بعید است کسی پیدا شود که تابه‌حال نسخه از فیلم‌های سینمایی سریع و خشن را تماشا نکرده باشد. این مجموعه فیلم بسیار جذاب جدال رانندگان افسانه‌ای را با خودروهای مختلف نشان می‌دهد که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. استودیو Slightly Mad Studios سال گذشته خبر از توسعه یک بازی کامل از این فرانچایز داد و بازی Fast & Furious Crossroads به تهیه‌کنندگی شرکت Bandai Namco Entertainment راهی بازار شد. همراه شخصیت‌های موجود در بازی همچون ون دیزل و جوردانا بوروستر شوید و اوج هیجان را در این بازی اکشن بی توقف حس کنید. جرم و جنایت به اوج خود رسیده است و اتومبیل‌رانی شما می‌تواند جلوی یک باند تبه‌کار بین‌المللی را بگیرد؛ گاز دهید و آدرنالین را به رگ‌های خود تزریق کنید.

بازی Fast & Furious Crossroads دنیایی خطرناک آکنده از گروه‌های تبه‌کار را نشان می‌دهد که دامنه فعالیت‌های آن‌ها به همه‌جا کشیده شده است. سه عشق ماشین که از وضعیت پیش‌آمده به تنگ آمده‌اند، تصمیم به انجام کار بزرگی می‌گیرند. وقت انتقام فرارسیده است و چه‌کاری بهتر از روشن کردن اتومبیل خفن خود و گاز دادن تا اوج بی‌نهایت؟ شخصیت‌های دام، لتی و رومان برگشته‌اند تا شمارا میانه داستان هیجان‌انگیز بازی قرار دهند. مکان‌های مختلفی از فیلم‌های اصلی با نهایت جزئیات بازسازی‌شده‌اند تا تجربه سینمایی و اکشن بدون توقفی را ارائه دهند که نمونه آن را به‌ندرت می‌توان میان بازی‌های ویدیویی پیدا کرد. با دنیایی از گجت های هوشمند و اتومبیل‌های پیشرفته روبه‌رو هستید که حس سرعت و هیجان را به بهترین شیوه منتقل می‌کنند. کل گیم پلی از طریق اتومبیل‌رانی و قرار گرفتن در موقعیت‌های گریز و تعقیب دنبال می‌شود؛ کافی است پا روی گاز بفشارید و از سد موانع روبه‌رو بگذرید.

بازی‌های ریسنیگ زیادی در بازار بازی‌های ویدیویی وجود دارند اما حفظ تعادل میان هیجان و واقعیت کار چندان آسانی برای توسعه‌دهندگان نبوده است. استودیو بازی Fast & Furious Crossroads در ساخت گیم پلی ریسینگ با المان‌های واقعی مهارت دارد و توانسته تعادل خوبی میان هیجان و واقعیت ایجاد کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، وجود بخش آنلاین و چند نفره است که می‌تواند ساعات مفرحی برای شما و دوستانتان بسازد. در بخش آنلاین مودهای مختلفی چون دزد در مقابل پلیس و پلیس در مقابل قهرمانان وجود دارد که تجربه مبارزه داخل اتومبیل را به هیجانی‌ترین حالت ممکن ارائه می‌کند. توسعه‌دهندگان به‌خوبی از پس تبدیل فیلم اصلی به بازی برآمده‌اند و این بازی است که حتماً باید مزه آن را بچشید. در این سبک بازی‌های Need for Speed Heat و Forza Horizon 4 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Fast & Furious Crossroads با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Caught up in a dangerous world of organized crime, three small-time garage owners find themselves at a crossroads. In a quest for vengeance, their destinies collide with a cast of familiar faces who share the same adversary. Rev-up for an official new chapter in the Fast & Furious saga as Dom, Letty and Roman return to put YOU at the center of the story. Speed through thrilling blockbuster action across the globe in cars taken from the movies, all curated by Dennis McCarthy, the official Fast & Furious car coordinator. Experience intense cinematic heists and deploy new and familiar gadgets from the movies. Play online with friends for 3-faction, team-based “cops vs. villains vs. heroes” vehicular action.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 43.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.