دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای PC
دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1398 413 دیدگاه
226,039 بازدید

دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای کامپیوتر

از زمان‌های قدیم ایده‌ی کنترل ذهن دیگران و واداشتن آن‌ها به کارهای خاص، یکی از دغدغه‌های افراد قدرت‌طلب و یا نهادهای نظامی بوده تا به کمک در دست داشتن آن از سربازان مطیعی بهره ببرند که بدون هیچ سؤالی دستور را عملی می‌کنند. استفاده از این فکر موجب تولید بسیاری آثار موفق هنری و سرگرمی نیز گردیده مثل فیلم‌ها و بالأخص بازی‌های ویدیویی که دست سازندگان برای استفاده از تخیلشان بازتر است. حال تصور کنید این ایده با یک داستان ترسناک و دنباله‌دار ترکیب شود، توانایی این را داشته که خیل عظیمی از مخاطب را تا سال‌ها مشتاقانه سرگرم نماید. Resident Evil 4 یک بازی در سبک بقا و ترسناک است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده. ششمین قسمت اصلی از سری بازی Resident Evil که توسعه آن از سال 1999 برای پلی‌استیشن 2 شروع و پس از بازبینی چهار نسخه تولیدی، ابتدا برای کنسول GameCube در سال 2005 روانه‌ی بازار شد. نسخه‌ی کامل و با کیفیت آن برای ویندوز، کنسول های نسل هشتمی و نسل هفتم و سایر پلتفرم ها منتشر گردید.

Resident Evil 4 Ultimate HD Editionشش سال پس از وقایع Resident Evil 2، مامور سابق پلیس راکون سیتی لئون کندی، به یک مقام ایالتی و محافظ شخصی خانواده‌ی رئیس جمهوری ترفیع یافته و به ماموریتی برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا به یک روستای ناشناخته در قسمتی دورافتاده‌ از اروپا اعزام می‌گردد. در همان ابتدای ورودش با گروهی از روستاییان متخاصم روبرو می‌شود که زندگی خود را وقف خدمت به گروهی به نام Los Illuminados کرده‌اند، فرقه‌ای که اشلی را ربوده است. روستاییان که قبلا یک کشاورز ساده بودند، توسط یک انگل کنترل کننده ذهن به نام Las Plagas آلوده شده و به ابزاری خطرناک در دست این فرقه تبدیل گشته‌اند. در کنار این تهدیدات جدید، او با دشمنان سنتی خود، زامبی‌ها و موجودات جهش‌یافته نیز مواجه می‌شود. در بدو ورودش توسط رئیس دهکده، بیتورز مندز گرفتار شده و با انگل تزریق‌شده آلوده می‌گردد ولی به کمک لوئیس سرا، محقق سابق این فرقه، سلامتی‌اش را بازیافته و هر دو با هم فرار می‌کنند. پس از اندکی مجبور می‌شوند راه‌های جداگانه‌ای در پیش بگیرند و این لحظه است که لئون متوجه می‌شود، اشلی در یک کلیسا نگهداری شده و بعد از نجاتش، با ماجرایی پیچیده‌تر مواجه می‌گردد. در ادامه و بخش‌هایی از داستان، لئون با آدا وانگ نیز دیدار می‌کند.

بازیکن شخصیت اصلی را از طریق دیدگاه شخص ثالث کنترل کرده که اولین تغییر بزرک و قابل ملاحظه‌ای نسبت به دوربین ثابت سری بازی‌های قبلی است. گیم‌پلی بر روی اکشن و تیراندازی تمرکز بیشتری دارد تا عناصر بقا. دوربین در پشت لئون قرار گرفته و در هنگام هدف‌گیری با یک سلاح بروی زاویه شانه‌ی او تغییر می‌کند، در نتیجه هیچ نشانه‌گری روی صفحه برای شلیک وجود ندارد ولی هر اسلحه دارای نشانه‌گر لیزری است. بر خلاف گذشته که بازیکنان فقط می‌توانستند مستقیم شلیک کنند، این بار گزینه‌های بیشتری دارند. به عنوان مثال، شلیک به پاها می‌تواند حرکت دشمنان را کند کرده و یا تیراندازی به سلاح یا بازوی دشمن روبرو می‌تواند آن‌ها را خلع‌سلاح نماید. هم‌چنین می‌توانند بعضی از اشیاء و ابزارآلات را مانند تبر یا داس‌ها، پرتاب کنند. بر اساس وضعیت داستان، بازیکنان می‌توانند با محیط اطراف ارتباط برقرار کنند مانند لگد زدن به یک نردبان، پریدن از پنجره، جلوگیری از حمله یا اجرای “ضربه‌ی نهایی” در دشمنان ضعیف. هم‌چنین لحظاتی وجود دارد که در آن بازیکن باید دکمه‌های نشان داده شده روی صفحه را برای زنده ماندن، فشار دهد. اتفاقاتی مانند سقوط تخته سنگ یا در لحظه‌ی گلاویز شدن با دشمن. این‌ها اغلب در بسیاری از مواقع رویارویی با دشمنان مهم و قدرتمند بازی رخ می‌دهد که در آن بازیکن باید از حملات فوری و محلک آن‌ها جان به در ببرد.

سیستم موجودی (inventory) دارای مکانیزم شبکه‌ای است به طوری‌که با برداشتن موارد پیدا شده در بازی، به این بخش وارد شده و هر یک بخش مشخصی از فضای محدود را می‌گیرد. این مورد را می‌توان چندین بار ارتقا داد تا امکان فضای بیشتری را فراهم کند. اسلحه، مهمات و موارد شفا در پرونده نگهداری شده، در حالی‌که اقلام و آیتم‌های کلیدی در منوی جداگانه نگهداری می‌شوند. امکان خرید و فروش اسپری‌های کمک اولیه، اسلحه‌ها و گنجینه‌های مختلفی را که لئون می‌یابد، با افرادی به عنوان تاجر در مکان‌های مختلف بازی، وجود دارد. او قادر است سلاح‌ها را نیز ارتقا دهد مانند افزایش ظرفیت خشاب (Capacity)، افزایش قدرت شلیک (Gun Power) و افزایش سرعت تعویض خشاب (Reload Speed). سلاح‌های مختلف دارای مزایا، معایب خاص خود و درجه‌های گوناگون هستند. از کلت کمری و شاتگان گرفته تا نارنجک انداز و تک‌تیرانداز، RPG و انواع نارنجک‌ها همگی در بازی وجود دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی و جمع‌آوری سکه‌های طلا، آن‌ها را بروز نمایید. آیتم‌های رایج سری Resident Evil این بار هم وجود دارند مانند گیاه در سه رنگ سبز، زرد و قرمز که با ترکیب کردن آن‌ها می‌توانید میزان سلامتی خود را افزایش دهید.

Resident Evil 4 برای موارد متعددی از المان‌های خود مانند روایت و داستان زیبا، گیم‌پلی روان، صداگذاری برجسته و شخصیت‌پردازی‌های متناسب، تحسین منتقدان را برانگیخت. تا ژانویه سال 2006 بیش از 3،000،000 نسخه برای کنسول‌های GameCube و PlayStation 2 و تا 30 سپتامبر 2011 رقم 5.9 میلیون نسخه در تمامی پلتفرم‌ها در سراسر جهان به فروش رساند، این یعنی رتبه‌ی چهارم جدول پرفروش‌ترین بازی تاریخ تا آن سال و عنوان “بهترین فروش بازی ترسناک” را در کتاب جهانی گینس 2012 برای خود ثبت نمود. سپس تمام نسخه‌های این بازی 7.3 میلیون بار فروخته شدند. جایزه‌ی “بازی سال” را در سال 2005 دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدئویی در تمام دوران که بر تکامل ژانرهای تیرانداز شخص ثالث، ترس و بقا تأثیر گذاشته است. این بازی را می‌توان تحولی عظیم در این سری و نقطه عطف آن به حساب آورد چرا که با وجود تغییر المان‌های کلاسیک بازی مانند دوربین ایستا, گرافیک به شکل چشم‌گیری رشد پیدا کرد و گیم‌پلی صحنه‌های اکشن و نفس‌گیری را درون خود جای داده است که پیش از این در سری قبلی ندیده بودیم. از تغییرات صورت گرفته در نسخه HD می‌توان به بازسازی و بالا بردن کیفیت گرافیک در آن اشاره کرد که جذابیت این عنوان محبوب را دو چندان کرده است. قسمت‌های جدیدتر این سری محبوب نیز مانند Resident Evil 5 و Resident Evil Revelations برگرفته از همین تم موجود در این بازی تولید شدند.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP , Windows Vista, Windows 7, 8
Processor:Intel CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800GTS or better, ATI RadeonTM HD 4850 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:15 GB HD space
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista, Windows 7, 8
Processor:Intel CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB
Graphics:NVIDIA GeForce GTX 560 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:15 GB HD space
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Resident Evil 4 is a third-person shooter survival horror video game developed by Capcom Production Studio 4 and published by Capcom. The sixth major installment in the Resident Evil series, it was originally released for the GameCube in 2005. Players control U.S. government special agent Leon S. Kennedy, who is sent on a mission to rescue the U.S. president’s daughter Ashley Graham, who has been kidnapped by a cult. In a rural part of Europe, Leon fights hordes of villagers infected by a mind-controlling parasite, and reunites with the spy Ada Wong.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 164 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Resident Evil 4 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Resident Evil 4 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Resident Evil 4 کرک شده است ؟

بله. بازی Resident Evil 4 توسط گروه PROPHET کرک شد.

۲
آیا سیستم من بازی Resident Evil 4 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Resident Evil 4 شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 2 گیگابایت رم، پردازنده Intel CoreTM2 یا AMD AthlonTM X2 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce 8800GTS یا ATI RadeonTM HD 4850 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 15 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 4 را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Resident Evil 4 در چه جهانی روایت می شود ؟

شش سال پس از وقایع Resident Evil 2، مامور سابق پلیس راکون سیتی لئون کندی، به یک مقام ایالتی و محافظ شخصی خانواده‌ی رئیس جمهوری ترفیع یافته و به ماموریتی برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا به یک روستای ناشناخته در قسمتی دورافتاده‌ از اروپا اعزام می‌گردد. در همان ابتدای ورودش با گروهی از روستاییان متخاصم روبرو می‌شود که زندگی خود را وقف خدمت به گروهی به نام Los Illuminados کرده‌اند، فرقه‌ای که اشلی را ربوده است. روستاییان که قبلا یک کشاورز ساده بودند، توسط یک انگل کنترل کننده ذهن به نام Las Plagas آلوده شده و به ابزاری خطرناک در دست این فرقه تبدیل گشته‌اند. در کنار این تهدیدات جدید، او با دشمنان سنتی خود، زامبی‌ها و موجودات جهش‌یافته نیز مواجه می‌شود. در بدو ورودش توسط رئیس دهکده، بیتورز مندز گرفتار شده و با انگل تزریق‌شده آلوده می‌گردد ولی به کمک لوئیس سرا، محقق سابق این فرقه، سلامتی‌اش را بازیافته و هر دو با هم فرار می‌کنند. پس از اندکی مجبور می‌شوند راه‌های جداگانه‌ای در پیش بگیرند و این لحظه است که لئون متوجه می‌شود، اشلی در یک کلیسا نگهداری شده و بعد از نجاتش، با ماجرایی پیچیده‌تر مواجه می‌گردد. در ادامه و بخش‌هایی از داستان، لئون با آدا وانگ نیز دیدار می‌کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 413 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام خسته نباشید بازی رزیدنت ایوال ۴ اچ دی نسخه پروفت رو دانلود کردم انتی ویروس پوشه کرک همون پوشه پروفیت رو ک داخلش استیم ها هستش پاک کرد اگ امکانش هست اونو ب جمیلم ارسال کنین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    tessa

    مهمان

    ارور steam must be runing رو باید چطوری اوکی کنم ؟!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    gtx1070

    مهمان

    روی rtx4090 24g و cpu i9 14900k و رم 64 میخونه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سامان

    مهمان

    من بازیو نصب کردم ولی موقع اجرا میگه d3dx9_43.dll رو پیدا نکرده، روی دوتا کامپیوتر همین ایرادو داره، ممنون میشم راهنمایی کنید چون خیلیییی طول کشید تا تونستم دانلود کنم. ممنونم.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سامان

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز حتما تمامی نسخه های دایرکت ایکیس رو دانلود و نصب کنید
      https://par30games.net/12618/directx/

  • Avatar

    سام

    مهمان

    سلام ببخشید من میخواستم سیو ۱۰۰٪ رو لود کنم اما فولدر های ویدعو اموزشیی فرق داشت خواستم بب=پرسم روشی هست سیوای نسخه استیم رو بریزی رو نسخه prophet ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سام

    مهمان

    من بازی رو دوبار نصب کردم یادم نمیاد بار اول ارور داده باشه اما این دفعه ارور میده میگه استیم باید باز باشه برای بازی (steam must be running to play this game) نسخه PROPHET

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی محمدزاده

    مهمان

    سلام یه سوالی داشتم گفتین که همه زبان ها غیر انگلیسی رو داره زبان فارسی هم شامل این زبان ها میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی محمدزاده

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر

  • Avatar

    m

    مهمان

    سلام ییخشید چرا نسخه PROPHET از نسخه CorePack کم حجم تر هستش؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به m

      پشتیبانی

      سلام
      چون تمام زبان های غیر انگلییسی رو داره

  • Avatar

    سام

    مهمان

    ۱این بازی برای نصب به درایور مجازی نیاز داره؟
    ۲ چجوری باید بازی رو کرک کرد؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 413 دیدگاه