دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای PC
دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای PC

پارسی گیم 5 آذر 1398 بدون دیدگاه
4,247 بازدید

دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای کامپیوتر

جعبه‌های بازی یکی از سرگرمی‌های ما در دوران کودکی بود. همگی همراه دوستانمان می‌نشستیم و باکارت های آن بازی می‌کردیم و این در آخر یک نفر بود که برنده از میدان خارج می‌شد. استودیو Asmodee Digital با الهام از همین ایده و هدف زنده کردن این حس و حال، بازی Munchkin Quacked Quest را ارائه کرده است. این بازی است که پر از حس هیجان و سرگرمی است. طلا به دست آورید و دشمنان خود را یک‌یک به زمین بکوبید. ممکن است مجبور شوید از بعضی چیزها بگذرید و همچنین نبردهای سختی با هیولاها داشته باشید یا حتی ممکن است اژدهایی روبه روی شما زنده شود و بخواهد همان‌جا جانتان را بگیرد؛ برای رسیدن به مقام اول باید همه کارکرد و یادتان باشد که آن بالا و روی تخت قهرمانی، تنها جای یک نفر وجود دارد و خب چه کسی بهتر از شما؟

برای اینکه بازی Munchkin Quacked Quest را بهترین شیوه خود تجربه کنید، لازم است بهترین دوستان خود را گرد هم آورید و البته در این بازی چیزی به اسم دوست وجود ندارد و همه دشمن هم هستند! بعدازآن باید هیولاهای متنوعی را به تیغ شمشیر خود به سپرید و از سلاح‌های مختلفی برای شکار دشمن استفاده کنید. شاید ابتدا بگویید این دیگر چه بازی احمقانه‌ای است! اما هیجان گروهی آن به حدی شمارا سرگرم خود خواهد کرد که گذر زمان را فراموش خواهید کرد. ببینم شما همانی هستید که هیچ ترسی از هیولاها ندارید و تازه عاشق خردوخمیر کردن آیتم‌های مختلف هم هستید؟ خب این بازی دقیقاً برای شما ساخته‌شده است! از میان چهار نژاد مختلف انتخاب کنید و سپس به‌وسیله توانایی‌های خاصشان، دشمن را از سر راه بردارید و خودتان سریع‌تر از همه به پله آخر برسید. قطعاً مار و پله را تجربه کرده‌اید و این نیز شباهت زیادی به آن دارد.

بازی Munchkin Quacked Quest مزه هیجان کنار دوستان باوفاست. می‌توانید به‌تنهایی یا در حضور دوستانتان این بازی را تجربه کنید و ساعت‌های مفرحی برای خودتان بسازید. هرکدام از سیاه‌چاله‌ها پر از خطرات مختلف هستند و ممکن است به‌یک‌باره ارتشی از زامبی‌ها پیش رویتان حاضر شوند و خودتان را میان انبوه آن‌ها گم کنید. بازی هیچ‌گاه رنگ تکرار به خود نخواهد گرفت و هر بار دنیای جدیدی تولید می‌شود و چالش‌های تازه‌ای برای دست‌وپنجه نرم کردن شما آماده می‌شوند. هدف اصلی در آخر به دست آوردن یک جوجه اردک است و یادتان باشد که تنها یک نفر می‌تواند صاحب آن باشد، پس حواستان به همه‌چیز جمع باشد و باذکاوت کارت‌های خود را بچینید. می‌توانید نگاهی به Pyre نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Munchkin Quacked Quest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300, 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GEforce 950

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dive into Munchkin Quacked Quest and re-discover the parody, puns, and humor from the hit card game Munchkin by Steve Jackson. Gather gold, throw your foes (and friends) into sacrifice pits, collect ducks, eliminate the monsters—from reanimated skeletons to the Potted Plant and even the Plutonium Dragon—and reach the highest level to win the game! After all, there’s only one spot at the top and you just found a chainsaw… Sometimes the enemy is next to you on the couch. Gather your best friends, or enemies (doesn’t matter, you’ll turn on each other either way), and take down the rampaging hordes of monsters! Beat your “allies” to the treasure and gear up with legendary weapons such as the Rat-on-a-Stick, a Scepter that sends love or a Flare Gun.. Fast-playing and silly, Munchkin Quacked Quest can reduce any roleplaying group to hysteria. And, while they’re laughing, you can be the first to grab the ducks.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.