دانلود بازی Nero برای PC
دانلود بازی Nero برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nero برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1401 1 دیدگاه
10,536 بازدید

دانلود بازی Nero برای کامپیوتر

سبک شوتر با اینکه از محبوب‌ترین ژانرها در صنعت گیم به شمار می‌رود، ولی معمولاً به صورت اول شخص به مخاطبانش ارائه می‌شود. بازی‌های شوتر سوم شخص نه تنها کمیاب هستند، بلکه آن‌هایی هم که وجود دارند معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. با این حال بازی جدید استودیوی Arimac یعنی Nero آمده تا یک بار برای همیشه این تصور غلط را تغییر دهد. این بازی یکی از خوش ساخت ترین آثار سبک شوتر سوم شخص است که در سال‌های اخیر منتشر می‌شود.

Nero روایتگر داستان یک سرباز چیره و توانا در زمینه کار با اسلحه تک تیرانداز است که وظیفه دارد تا در جنگل‌های جنوب آسیا به دنبال اهداف قدرتمندی گشته و آن‌ها را از پا در بیاورد. بازی Nero به خوبی از المان‌های مخفی کاری در کنار قابلیت اکشن سریعش استفاده کرده تا نتیجه نهایی، یک بازی تک تیراندازی واقعی به همراه تمامی هیجان‌های این موضوع شود. محیط‌های فراوانی پیش روی شخصیت اصلی قرار می‌گیرند و او باید با پنهان شدن در آن‌ها، توسط دشمنانش شناسایی نشود.

همه چیز در گیم پلی بازی Nero به درست فکر کردن و برنامه ریزی خلاصه می‌شود. این بازی به بازیکنانی که به صورت تاکتیکال عمل می‌کنند و فقط به دنبال اکشنی بی مغز نیستند، پاداش می‌دهد. در زمینه گرافیکی با یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های شوتر سوم شخص چند سال اخیر روبرو هستیم. طراحی پر جزئیات جنگل و فضاهایی که بازیکن در آن قرار می‌گیرد، باعث شده تا Nero نه تنها یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده، بلکه اثری باشد که می‌توانید به عنوان هنر به آن نگاه کنید.

بازی Nero عنوانی در سبک تیراندازی سوم شخص با المان‌های مخفی کاری است. شما باید به سرباز داستان کمک کنید تا در جنگل‌های پر پیچ و خم آسیای جنوبی، اهدافش را شناسایی کرده و با استفاده از اسلحه تک تیرانداز خود، آن‌ها را از پا در بیاورد. یک بازی بی نظیر و سرگرم کننده برای طرف‌داران سبک اکشنی که تنها شامل تیراندازی بی مغز نمی‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sniper Elite 5 و Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nero برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7-3770 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon RX 480
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Nero is a stealth action shooter that gets the player to engage in an immersive single-player campaign across large maps. Track down and eliminate your targets hidden deep in the enemy territories and sabotage heavy guarded military bases with all the tools at your disposal. Nero lets the player experience an untold fictional story of a South Asian war-hero creating a new dimension in the genre of Stealth Action shooters.
Based on a completely fictional story and characters, NERO tells the gripping story of a man out on a special mission. Playing as the legendary sniper Nero the player will infiltrate varied locations and face ever-changing challenges. Use of tactical thinking, stealth approach, or long shots will be a must to conquer these missions. The player will have the freedom to take multiple approaches in taking down the enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی کریم پور

    مهمان

    سلام. امکان بازی با کنترولر PS4 یا Xbox رو داره؟

    پاسخ دهید