دانلود بازی Adventures of DaKoo the Dragon برای PC
دانلود بازی Adventures of DaKoo the Dragon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Adventures of DaKoo the Dragon برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,900 بازدید

دانلود بازی Adventures of DaKoo the Dragon برای کامپیوتر

ژانر پلتفرمر به عنوان قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سبک در دنیای بازی‌ها از احترام زیادی برخوردار است. به همین منظور، بسیاری از استودیوهای مستقل، تصمیم به خلق بازی‌هایی می‌گیرند که بسیار شبیه به آثار قدیمی این ژانر است. این موضوع باعث شده شاهد برخورد سبک‌های قدیمی و جدید باشیم که نتایج بی نظیری نیز به همراه دارد. بازی Adventures of DaKoo the Dragon نیز یکی از همین موارد بوده که المان‌های کلاسیک را با استایل مدرن ترکیب کرده است که نتایج جذاب به همراه داشته است.

اولین چیزی که در Adventures of DaKoo the Dragon چشمان هر بازیکنی را خیره خواهد کرد، سبک هنری بی نظیر و جذابش بوده که ترکیبی از انیمیشن‌های سه بعدی و نقاشی‌های دست ساز است. شخصیت اصلی داستان ما، اژدهایی است که به روستای خود برمی‌گردد و متوجه می‌شود که آنجا آتش گرفته و نابود شده است. به همین منظور، کاراکتر ما به یک سفر خطرناک می‌رود تا متوجه منبع این حادثه شود. با این حال در مسیرتان، دشمنان و هیولاهای خطرناکی جلوی راهتان را خواهند گرفت.

این بازی شامل 150 مرحله متنوع می‌شود که هر کدام با دیگری فرق دارند. تمرکز این بازی بر روی قابلیت تکرارپذیری بوده تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. تمام دشمنان به صورت تصادفی در محیط ظاهر می‌شوند و هر بار که به مرحله وارد شوید، نتایج مختلفی دریافت می‌کنید. محیط‌ها همچنین شامل تله‌ها و چالش‌های پلتفرمینگ هستند که باید با دقت با آن‌ها برخورد کنید. همچنین باس‌های غول آسایی نیز برای چالش بیشتر درون بازی قرار دارند. تجربه این پلتفرمر بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Adventures of DaKoo the Dragon عنوانی در سبک پلتفرمر و اکشن است. این بازی از ظاهری خیره کننده و کارتونی بهره‌مند بوده و گیم پلی آن نیز ترکیبی از بازی‌های کلاسیک پلتفرمر و سبک‌های جدید مانند روگ لایک است. پس اگر به دنبال یک اثر شایسته برای ساعاتی سرگرمی هستید، به شما تجربه Adventures of DaKoo the Dragon را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake و Clive N Wrench را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Adventures of DaKoo the Dragon برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD 6800 series or GeForce 500 series
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Onboard
Additional Notes: Game has been tested on an AMD 6870 but may run at 60fps on older cards

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Quad Core 2.5 Ghz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD 6870 or higher or GeForce 500 series or Higher that supports WebGL
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Onboard or better
Additional Notes: Game has been tested on an AMD 6870 but may run at 60fps on older cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Adventures of DaKoo the Dragon® is a classic platformer that focuses heavily on replayability. It takes inspiration and pays homage to the classic games of old using a hand drawn art style. Arriving home to a village set a blaze, DaKoo® must set out on a journey to discover what has happened. Play over 150 levels, every run of the game unique. Animations, enemy spawning, and attacks are all subtly randomized to enhance the immersion factor. As you transition from level to level you’ll enter special levels where you’ll encounter gravity zones, traps, collect shield power-ups and even fly rocket ships . With multiple ways to attack you will take on 5 Bosses among multiple obstacles.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.