دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC
دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC

پارسی گیم 13 مرداد 1401 بدون دیدگاه
4,143 بازدید

دانلود بازی Curse of the Deadwood برای کامپیوتر

زمانی که زاویه دوربین ایزومتریک به دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی شد، هیچ کس فکر نمی‌کرد که بازی‌های این سبکی بتوانند محبوبیت مناسب به دست آورند. بر خلاف انتظار، بسیاری از بازی‌های سبک ماجرایی و اکشن و حتی نقش‌آفرینی توانستند با زاویه دوربین ایزومتریک به موفقیت و محبوبیت بالایی برسند. این دوربین شباهت زیادی به سبک استراتژیک دارد. بازی Curse of the Deadwood عنوانی اکشن و ماجرایی با همین زاویه دوربین بوده که روایت‌های دو دوست ماجراجو را در جنگلی مرموز و جادویی به خوردتان می‌دهد.

شما در این بازی وارد سرزمین جادویی Knottington می‌شوید که به‌تازگی اسیر یک نفرین سیاه به اسم Deadwood شده است. کاراکتر شما که یک جنگل نشین به اسم Lathe است قسم‌ خورده تا از هر تلاشی برای نجات سرزمینش دریغ نکند. در این مسیر او تنها نیست و یک غول سنگی قدرتمند و مرموز به اسم Roguard نیز او را همراهی خواهد کرد. این باند دوستی بین آن‌ها است که کلید پیروزی و موفقیت را در اختیارشان قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی تلفیقی از مبارزات اکشن با انواع موجودات شرور، گشت و گذار در محیط‌های زیبای جنگل، حل کردن معماها و عبور از چالش‌های سخت است. گرافیک زیبا و رنگارنگ بازی یکی از ویژگی‌های بارزش است که تجربه شما در ماجراجویی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی نیز حضور دارند و کاراکتر شما و قابلیت‌هایش به‌تدریج قوی‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود. تنوع بالایی از سلاح‌ها در دسترس هستند که بسته به نوع دشمنان باید از هر کدام در شرایط مناسب استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tales of Arise و Dragon Age Inquisition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Curse of the Deadwood برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Equivalent
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 or AMD Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1080 or AMD Equivalent
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Curse of the Deadwood is a unique evolution of the twin-stick genre that will have you taking control of two unlikely friends as they fight their way through hordes of wooden zombies. Balance a varied arsenal of long-ranged weapons with devastating melee and magic attacks. Only by working together will you be able to save the Woodlings’ beautiful world of Knottington from the Curse of the Deadwood.
Battle an ever-evolving horde of unique enemies, including the charging Knots, the explosive Thorns, the long-ranged Splinters, and many more! Each Deadwood type has its own strengths and weaknesses that will require you to discover which weapons and attacks are most effective. Take on heart-thumping boss fights that will challenge you to push your strategies to the next level.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.