overwatch 2
یحیی رحیمی

با اولین هیروی بازی Overwatch 2 به نام Sojourn آشنا شوید

یحیی رحیمی 13 آبان 1398 بدون دیدگاه
432 بازدید

بازی Overwatch 2 چند روز پیش در مراسم BlizzCon 2019 معرفی شد. توانستیم تریلر سینمایی بازی را دریافت کنیم و اطلاعات کلی از بازی نیز بفهمیم. این تریلر سینمایی البته پیرامون شخصیت جدید Echo بود. او از هیروهای جدیدی است که چندین دفعه در شایعات بازی از او شنیده ایم. به نظر می رسد که او برای کمک Winston می آید و به دنبال جلوگیری از نیروی شرّی است که می خواهد پاریس را به هرج و مرج بکشاند.

اما Echo تنها هیروی جدید بازی نیست. در پایان تریلر گیم پلی بازی Overwatch 2 می توانیم هیروی جدیدی به نام Sojourn را ببینیم که البته اگر دقیق باشیم، این اولین حضور او در بازی نیست. او قبلا با برنامه ای کامل برای از کار انداختن نیروی Doomfist پیدا شد و بر اساس گفته ها، وجود او در سال 2016 پیدا شد و آن زمان او به عنوان یکی از اعضای قدیمی و نامشخص Overwatch در یک تصویر قدیمی مشاهده شد.

Jeff Kaplan که کارگردان بازی Overwatch 2 است، در مورد Sojourn گفته است که او اولین عضو کانادایی بازی است که البته دقیقا برای نقشه جدید تورنتو ساخته شده است. فعلا چیزی در مورد توانایی های او گفته نشده است اما به نظر می رسد که دستش به یک باره به تفنگ تبدیل شود که واقعا جذاب است و در نبردهای نزدیک نیز کاملا به درد بخور است. همچنین Kaplan در ادامه گفته است که Sojourn یکی از شخصیت های فوق العاده مهم بازی خواهد بود و دقیقا در میانه داستان Overwatch قرار دارد.

باید گفت که او تنها هیروی جدید بازی نیست و قرار است هیروهای دیگری نیز اضافه شوند. به طور کل می توان گفت که Echo از شخصیت هایی است که قطعا در بازی حاضر است و همچنین حضورش را نیز در تریلر مشاهده کرده ایم اما فعلا اطلاعات زیادی در مورد Sojourn نداریم. همچنین تاریخ عرضه بازی نیز نامشخص است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.