دانلود بازی There Is No Light برای PC
دانلود بازی There Is No Light برای PC پارسی گیم

دانلود بازی There Is No Light برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
5,303 بازدید

دانلود بازی There Is No Light برای کامپیوتر

امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی اکشن هستیم که توسط استودیوهای مستقل ساخته می‌شوند. این بازی‌ها به دلیل اینکه نیازی به سیستم قدرتمند ندارند و گیم پلی ساده‌تری ارائه می‌دهند برای مخاطبان گسترده‌تری جذاب واقع می‌شوند. بازی There Is No Light از استودیو Zelart عنوانی جذاب در همین سبک بوده که با گرافیک دوبعدی و پیکسلی ساده، مبارزات و ماجراجویی‌های اکشن و سرگرم‌کننده‌ای را در دنیایی سورئال و تاریک در اختیار شما قرار خواهد داد.

داستان بازی پس از سقوط بشریت و آخرالزمان جریان دارد، زمانی که بازمانده‌های نسل بشریت، اجتماعی مذهبی تشکیل داده و در اعماق زمین زندگی می‌کنند. آن‌ها کاملاً نور خورشید را فراموش کرده و در تاریکی زیر زمین، خدای جدیدی به اسم The Great Hand را می‌پرستند. این خدای پلید به‌صورت مقطعی کودکان را به عنوان قربانی به مکان نامعلوم منتقل می‌کند و قهرمان داستان که کاراکتر شما است پس از اینکه فرزندش را به این شکل از دست می‌دهد، به دنبال نجاتش عازم ماجرایی پرمخاطره و متفاوت می‌شود.

بازی با گرافیکی دوبعدی و زاویه دوربین دید از بغل طراحی شده و با این حال دنیایی زیبا و هنری را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. کاراکتر شما به 4 سلاح اصلی دسترسی دارد و بیشتر گیم پلی به مبارزات اکشن با موجودات اهریمنی و ترسناک خلاصه می‌شود. گیم پلی چیزی نزدیک به 25 ساعت تخمین زده شده و با پیشروی در بازی، امکان ارتقا سلاح‌ها و قابلیت خود را خواهید داشت. برخی از قسمت‌های داستان نیز با انتخاب‌های شما در دیالوگ تغییر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sekiro و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی There Is No Light برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Must support OpenGL 2.1 or higher. Intel HD 3000 or better.
Storage: 7.25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

After a global catastrophe, the remains of human civilization built a new religious society among the ruins of the desolated underground. They have forgotten the light of the sun and now are blindly following the New God — The Great Hand. Once every few years, The Hand comes down to the people of the Central Station and takes away the chosen newborns to the world hidden behind the gates of the Sanctuary. The Hero embarks on a dangerous journey through this hostile world to find a way to open the gates and bring his child back.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.