Overwatch-2
یحیی رحیمی

بازی Overwatch 2 به صورت رسمی معرفی شد: هر آنچه باید بدانیم

یحیی رحیمی 11 آبان 1398 بدون دیدگاه
659 بازدید

یکی از رازهایی که امسال واقعا کسی از آن باخبر نشد، وجود دنبال سری Overwatch بود. این بازی تا به حال طرفداران زیادی به خود جلب کرده است و شایعاتی در مورد معرفی نسخه دوم آن شنیده می شد. در طی مراسم BlizzCon 2019 بود که به صورت رسمی شاهد معرفی Overwatch 2 بودیم. همان طور که انتظار می رفت، این بازی دارای المان ها و مودهای بازیکن در مقابل دشمن یا PVE است.

این هفته شایعات در مورد بازی Overwatch 2 بالا گرفته بود و بالاخره دیشب یک تریلر سینمایی طولانی را مشاهده کردیم که تمام جزئیات بازی را به صورت کامل شرح داد. همچنین در ادامه شاهد پخش تریلر گیم پلی بازی نیز بودیم که حالت Co-Op را به خوبی نمایش می داد. از جمله تغییرات بازی می توان به ارتقای سطح هیروها اشاره کرد و همچنین می شود توانایی های آن‌ها را ارتقا داد و البته به اختیار شخصی سازی کرد. بخش PvP نیز همچنان وجود دارد که البته زیر نظر مود Push به کار ادامه می دهد و پنل تست آن نیز در شهر ونکوور قرار داده شده است.

Overwatch-2

همچنین افرادی که در ریو دو ژانیرو باشند، می توانند به مراحل PvE دسترسی داشته باشند. گفتنی است که هر 31 هیروی موجود در بازی تغییراتی را به خود دیده اند و طراحی آن‌ها دوباره از صفر انجام گرفته است. با توجه به تریلر منتشر شده از بازی، می توان گفت که شخصیت Echo از فیلم کوتاه McCree نیز به عنوان یک هیروی جداگانه به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه معرفی بازی صحبت از اشتراک تجربه بازی Overwatch 2 با نسخه اول شد و به نظر می رسد که نسخه اول نیز به همراه Overwatch 2 نقشه ها و هیروهای جدیدی دریافت خواهد کرد.

معرفی بازی Overwatch 2 در زمان سختی برای Blizzard Entertainment انجام شد. این کمپانی دچار حاشیه هایی سیاسی شده است و بسیاری از بازیکنان علیه این کمپانی دست به اعتراض زدند. هر چند که مدیرعامل در مورد اتفاقات هنگ کنگ عذرخواهی کرده است. فعلا اطلاعات کاملی از بازی جدید در دسترس نیست و نمی دانیم که چه پلتفرم هایی نیز آن را دریافت خواهند کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.