Cyberpunk-2077
علی رحمانیان

آپدیت 1.21 بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد: رفع مشکلات هوش مصنوعی پلیس‌ها

علی رحمانیان 26 فروردین 1400 بدون دیدگاه
359 بازدید

شرکت بزرگ CD Projekt RED حالا مصمم شده است که بازی Cyberpunk 2077 را به درجه‌ای از کیفیت برساند که «بتوانند به آن افتخار کنند». اگر سایبرپانک را روی کنسول‌های PS4 یا Xbox One تجربه کرده باشید، می‌دانید که نسبت به پلتفرم‌های دیگر وضعیت بدتری دارند و این موضوع، تجربه‌ی بازی را برای خیلی از دارندگان کنسول‌های گفته‌شده غیرممکن کرده است. چندی پیش به‌روزرسانی بزرگ 1٫2 برای این بازی منتشر شد و بخش عظیمی از مشکلات فنی و کیفیتی آن را بهبود بخشید؛ حال به‌تازگی آپدیت 1٫21 هم به بازی آمده است و روی رفع برخی از ایرادهای فنی تمرکز دارد.

یکی از مشکلات بزرگی که بازیکنان در Cyberpunk 2077 با آن روبرو بودند، به هوش مصنوعی پلیس‌های بازی مربوط می‌شد که به‌صورت غافل‌گیر کننده در نزدیکی بازیکنان ظاهر می‌شدند، مثلاً حتی اگر روی پشت‌بام یک خانه جرمی را مرتکب می‌شدید، ناگهان پلیس‌هایی را در پست سر خود می‌دیدید که به شما حمله می‌کنند و به‌روزرسانی 1٫21 ظاهراً این مشکل را حل کرده است. این آپدیت مشکلاتی را که برای ادامه‌ی برخی از مأموریت‌ها مانع پیشروی بازیکنان می‌شدند، برطرف کرده و همچنین کرش‌های ناگهانی بازی را هم کمتر می‌کند. بعد از نصب این به‌روزرسانی میزان استفاده‌ی سایبرپانک از منابع سخت‌افزاری دستگاه بهینه‌تر می‌شود و خوشبختانه نرخ فریم بازی هم در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد.

Cyberpunk-2077-Roadmap

استودیوی هلندی سی‌دی پروجکت رد هنوز راه درازی را در پیش دارد و اخیراً هم گفته است که پشتیبانی از سایبرپانک را رها نخواهد کرد. Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشرشده است و در سال جاری هم برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود. البته نسخه‌ی دیجیتالی آن خیلی وقت است که از فروشگاه پلی استیشن حذف‌شده و تا به امروز هم شاهد بازگشت آن نبوده‌ایم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.